Mijn Communities
Help
Ellen_Sannes_
CONTRIBUTOR ***

Kun je in een workflowprocedure instellen dat deze alleen maar voor 1 medewerker tegelijkertijd opgestart mag worden?

door Ellen_Sannes_

Kun je in een workflowprocedure instellen dat deze alleen maar voor 1 medewerker tegelijkertijd opgestart mag worden?

 

Ik zit namelijk nu met een situatie waarin er een workflow is opgestart voor een hele afdeling terwijl deze alleen voor één medewerker moest worden opgestart.

1 ANTWOORD 1
JvRaan
VISMA

door JvRaan

Je kan het niet direct instellen. Maar ik snap dat het een risico is. Het is misschien een idee om niet direct de workflow voor een afdeling te kunnen of mogen starten. In de autorisatie of in de workflow op te geven. 

 

Ik weet wel een workaround als dit vaker zou gebeuren. Je zou bij persoonsgegevens-Onderhoud-Soorten aanstelling & Acties een nieuwe actie kunnen maken die nadat je deze gestart heeft een workflow laat starten. Zo heb je altijd de juiste workflow gestart bij de werknemer. Het is iets meer inricht werk, maar misschien wel zo veilig. Je moet er dan wel voor zorgen dat ze de workflow niet ook nog kunnen opstarten. Is dit een idee wat zou kunnen werken voor jullie? 

 

JvRaan_1-1654767402840.png