Mijn Communities
Help
angelaheidel
CONTRIBUTOR ***

mailtrigger bij start verlof

door angelaheidel

Wij lopen tegen het volgende aan.

 

Onze klantenservice heeft er veel last van dat meldingen die tijdens een vakantie binnenkomen niet worden overgenomen door andere collega's. Dat moet iedereen zelf regelen, maar gebeurt niet. Gevolg is dat de klantenservice vaak klanten aan de lijn krijgen, omdat ze niets gehoord hebben en de telefoontjes niet kunnen doorzetten naar een vervanger.

 

Vanuit Talent wordt er natuurlijk verlof aangevraagd en vastgelegd. Het zou mooi zijn als de aanvrager een paar dagen voordat het verlof aanvangt een emailbericht ontvangt, dat de vervanging geregeld moet worden. 

 

Ik zie wel wat haken en ogen hierbij omdat iemand natuurlijk verschillende soorten potjes verlof heeft en het niet altijd handig is om een reminder te ontvangen. Ik kan mij zo voorstellen dat gebruikers dan kunnen aangeven of het uitgezet kan worden. 

 

Ik zie ook geen mogelijkheid om het in te richten in Talent. Ik heb gekeken onder verlof/ onderhoud en berichten. Bij wanneer verzenden, kan ik niet aangeven dat het een paar dagen voor de start van het verlof verstuurd moet worden.

Ik heb ook gekeken in de workflow taken. Ik kan daar bij de actie niets aanvinken voor het aanvragen van verlof. 

Hebben jullie mogelijk nog andere ideeën? 

 

 

0 ANTWOORDEN 0