Mijn Communities
Help

De mogelijkheid om meerdere documenten tegelijk te downloaden uit edossier

door Esther Verbruggen - de Wilde
Status: Bestaat al

De mogelijkheid ontbreekt om meerdere documenten (bijvoorbeeld meerdere salarisstroken) tegelijk te downloaden vanuit het edossier. 

 

5 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous
Status changed to:

@Esther Verbruggen - de Wilde 

 

Dit idee is al ingediend en door de intake heen gekomen:

 

meerdere documenten tegelijk uploaden in Edossier - Visma Community

 

Vriendelijk verzoek om dit idee van een kudo te voorzien, en indien gewenst van een aanvulling.

door Esther Verbruggen - de Wilde

@Anonymous  Hallo Merijn dit gaat om downloaden niet uploaden. Wordt dat tegelijk bekeken bij het andere verzoek?

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

@Esther Verbruggen - de Wilde 

 

Zeker. Ik heb bij deze de inhoud van de wens aangevuld met 'downloaden', voor de duidelijkheid.

 

De reden dat ik je dit adviseer is: hoe meer kudo's een idee krijgt, hoe groter de kans op implementatie.

Ina Banis
CHAMPION *
door Ina Banis

Ik wilde dit idee ook al aandragen, Het is vooral handig voor salarisstroken die bijgevoegd moeten worden bij een verzoek om informatie van deurwaarders. 

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Er is een wens die veel op deze wens lijkt, maar het verschil zit 'm in het downloaden of exporteren van de bestanden. Bij een download kun je nu alleen documenten per stuk downloaden en bij een export exporteer je alles in een zip-bestand. Er is eigenlijk geen tussenweg, daarom heb ik de wens ingediend om zelf  te kunnen bepalen welke documenten je wilt exporteren. Hierbij de link naar deze wens: https://community.visma.com/t5/Ideeen/Zelf-kiezen-welke-documenten-je-uit-het-e-dossier-exporteert/i...