Mijn Communities
Help
mopdam
CONTRIBUTOR ***

E-dossier AK, een trigger om een workflow plus te starten wanneer er een document aan een bepaalde virtuele ,ap wordt toegevoegd.)

door mopdam
Status: Bestaat al

E-dossier AK, een trigger om een workflow plus te starten wanneer er een document aan een bepaalde virtuele ,ap wordt toegevoegd.)

 

Ik begreep dat deze optie mogelijkheid er wel is bij niet AK klanten.

 

Deze is nodig om kenbaar te maken naar de administratie dat een medewerker een document heeft toegevoegd/geupload. (Nu maken we een algemene taak die na x dagen start, en dan moet handmatig gekeken worden of de upload al is gedaan door de medewerker.)

11 Opmerkingen
mopdam
CONTRIBUTOR ***
door mopdam

,ap = map

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg
Status changed to: Status: Intake

@mopdam dit is een optie die je kunt instellen in het bedrijf waar de edossier mappen worden vastgelegd. 

MarinkaEweg_0-1712223062146.png

 

 

Eerder werkte dit niet als je gebruik maakt van verwijzingen, maar dat is opgelost in release 1.137.00

mopdam
CONTRIBUTOR ***
door mopdam

@Marinka Eweg Dat is fijn nieuws, echter zie ik dit hele kopje bij ons niet terug bij de virtuele mappen. Dus moet daar eerst nog iets voor worden aangezet/ingesteld worden?

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg

@mopdam dit is alleen beschikbaar in het bedrijf waar de mappenstructuur wordt vastgelegd. Meestal is dat bedrijf 1, het masterbedrijf. Daar zou het dus zichtbaar moeten zijn zoals op het plaatje hierboven!

mopdam
CONTRIBUTOR ***
door mopdam

@Marinka Eweg Het kopje workflow plus hebben wij dus helemaal niet staan (in de master gekeken). Ik vraag het binnenkort na bij de consultant waar we volgende week een afspraak mee hebben staan...

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg

@mopdam dat is inderdaad vreemd. Hopelijk komen jullie er volgende week uit en anders kunnen jullie contact opnemen met support!

Nbastiaanse
CHAMPION *
door Nbastiaanse

En wat als je dit bericht niet bij elk bedrijf wil sturen of als je 2 berichten hebt die van elkaar afwijken tussen 2 bedrijven. Je moet dit per bedrijf kunnen instellen en niet alleen bij de master company lijkt mij.

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg

@Nbastiaanse dat zou nog een verbetermogelijkheid kunnen zijn inderdaad. Dat je wel de mappen overerft, maar niet de inrichting op de mappen voor wat betreft het workflow plus proces. 

mopdam
CONTRIBUTOR ***
door mopdam

Het probleem bij ons is opgelost. Er moet in ieder geval 1workflow zijn die gekoppeld is aan het e-dossier, dan heb je de optie wel!

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg

@mopdam Fijn dat het is opgelost! Dat is inderdaad best logisch, maar ik had er ook niet aan gedacht;)

Ik ga dit verzoek sluiten. 

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg
Status changed to: Status: Bestaat al