Mijn Communities
Help
Rosalie van Gerven1
CONTRIBUTOR **

Tags verschillende modules gebruiken in 1 sjabloon

door Rosalie van Gerven1
Status: Nieuw

In 2024 heb ik een vergelijkbaar idee ingediend als onderstaande. Toen liep ik er namelijk tegenaan dat sommige werknemertags uit Workflow Plus niet bestaan bij de sjablonen in de module verzuim en andersom.

Nu loop ik tegen hetzelfde aan maar dan met de module verstrekkingen. In workflow plus wilde ik een sjabloon maken voor een uit dienst brief, waarin ook was opgenomen welke uitstaande verstrekkingen die medewerker op dat moment heeft. Dus had ik tags vanuit verstrekkingen toegevoegd aan mijn sjabloon. Bij het genereren van het sjabloon leidde dit echter tot foutmeldingen en support geeft het volgende aan:

Je kunt namelijk geen verstrekkingentags toevoegen aan werknemerssjablonen, en ook geen contracttags gebruiken in verstrekkingensjablonen. Dit is dan ook de reden dat je deze foutmelding krijgt.

Graag zou ik dit probleem opgelost zien in de nieuwe versie van Peple HR, zodat we optimaal gebruik kunnen maken van alle bestaande tags uit verschillende modules bij het  maken van een sjabloon.