Mijn Communities
Help

'Archief' functie verlof via app/desktop

door Govers Salaris Consultancy (Bijgewerkt ‎08-05-2025 14:54 door Bastiaan Friederichs VISMA )
Status: Afgewezen

Voor de beheerder is via 'configuratie verlof' alle verlofopnames zichtbaar. Het is wenselijk dat deze functionaliteit voor managers en/of HR ook zichtbaar is. Er wordt nu veel gebruik gemaakt van de archief functie binnen de Self Service en hier wordt veel in opgezocht. 

Ik weet dat de verlofopnames binnen reporting wel op te zoeken zijn, maar het is fijner als het allemaal op één plek is en ik HR en Managers niet hoeft te verwijzen naar reporting. 

2 Opmerkingen
door Bastiaan Friederichs

@Govers Salaris Consultancy is jouw idee een combinatie van deze twee reeds bestaande ideeen?

Rechten toekennen aan PA voor alleen het scherm Verlofopnames gedaan in de app

en

Jaaroverzicht verlof in de app

Zo ja, dan zal ik jouw idee afwijzen. Zo niet, wil je dan het idee verbijzonderen zodat het uniek is t.o.v. reeds bestaande ideeën?

door Bastiaan Friederichs
Status changed to: Status: Afgewezen

@Govers Salaris Consultancy ik heb enige tijd geleden om wat extra input gevraagd.
Om het overzicht te bewaken wijs ik dit idee af. Op het moment dat er aanvullende info is die niet in de andere ideeën zit, kunnen we altijd nog de status aanpassen.