Mijn Communities
Help
hielke-visser
CONTRIBUTOR ***

Bij aantal controles een drempelbedrag toevoegen

door hielke-visser (Bijgewerkt ‎26-02-2024 08:54 door Bastiaan Friederichs VISMA )
Status: Niet ingepland

Ik heb deze wens (nog) niet gezien/kunnen vinden.

 

De wens bestaat om declaraties onder een bepaald bedrag, zonder controle door te zetten naar de volgende stap.

 

Nu moet de manager alle declaraties goedkeuren, maar de wens is dat deze geautomatiseerd door kunnen als het bedrag lager is dan (bijvoorbeeld) 150 euro.

 

 

2 Opmerkingen
door Bastiaan Friederichs
Status changed to: Status: Niet ingepland

Heldere vraag @hielke-visser ,

Kun je eens delen hoeveel "controles" dat zou schelen?
(Bijvoorbeeld door middel van Youforce Reporting, zie Declaraties en Gewerkte dagen beschikbaar!)

hielke-visser
CONTRIBUTOR ***
door hielke-visser

Dag @Bastiaan Friederichs 

 

Voor de controles aan de 'achterkant' levert het geen winst op. De vraag komt weg bij de manager (LG) die altijd de eerste goedkeuring doet bij declaraties. Alle declaraties lopen bij de LG langs en die wil graag geen declaraties zien onder het drempelbedrag. Deze (steekproef)controle ligt dan bij HR. Voor de LG levert dit winst op in het afhandelen van declaraties. 

 

Het goedkeuren in 'bulk' is naar mijn mening geen optie, omdat de LG dan toch vaak alles in een keer aanvinkt en goedkeurt.

 

Het lijstwerk is bekend en wordt door HR gebruikt. De LG werkt met de app en om daar nog een keer lijstwerk neer te leggen is niet aan de orde.

 

Hoop dat je hier eerst verder mee kunt.

 

gr, Hielke