Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Applicatie toevoegen aan HRCore in plaats van toegang via persoonlijk HRSelfservice account (FLBN-I-5)

door Former Member
Status: Gerealiseerd
 
6 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Dit zou indedaad heel fijn zijn als de applicatie niet meer via het persoonlijke account zou moeten.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Bedankt voor het inleggen van uw idee! Het is me alleen niet duidelijk wat u precies bedoelt. Vriendelijk verzoek om nog wat extra informatie te geven. Alvast dank voor de moeite!

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Flex benefit voor beheerders is alleen mogelijk om te benaderen voor de beheerder via zijn/haar eigen medewerker account. Het liefst zou je deze applicatie ook willen benaderen via je professional account. Waarom moet je steeds via je prive account het beheer van flexbenefit moeten benaderen. Dit is zo niet professioneel.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Dit probleem is inmiddels opgelost. In 2018 hebben we in de releases van maart, april en mei wijzigingen in de toegang van de applicatie voor beheerders doorgevoerd. Voorheen kon een professional louter in Flex Benefits toegang krijgen als betreffende gebruiker ook als medewerker in Flex Benefits bekend was. Deze relatie hebben we losgekoppeld, waardoor het ook mogelijk is om professionals zonder mdw-rol (zoals b.v. externen) toegang tot de applicatie te geven.

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Toine, je schrijft "..ook mogelijk is om professionals zonder mdw-rol (zoals b.v. externen) toegang tot de applicatie te geven". Kun je beschrijven hoe ik ik kan loggen namens een medewerker als professional? Op de kennisbank kan ik dit niet vinden.

Alvast bedankt.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Geachte mevrouw Janssen, volgens mij doelt u hier op wat ook in Idea FLBN-I-48 staat. Dit is iets anders dan wat we hebben gedaan in het kader van onderliggend "Idea". Bij vragen van mdw's zou je wellicht als professional meer inzicht willen hebben in hoe het er "daadwerkelijk" bij de mdw uitziet. Er is hiervoor in Flex Benefits helaas nog geen functionaliteit beschikbaar.  Er is wel een workaround, zie Idea FLBN-I-48. Eerlijkheidshalve: dit verdient echter niet de voorkeur, omdat het foutgevoelig is.