Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

meerdere keren per maand uren kunnen kopen (FLBN-I-4)

door Former Member
Status: Gerealiseerd

als je een opdracht om uren te kopen heb ingediend in flex benefits kun je hier niet nog een keer uren aan toe voegen/wijzigen. binnen de lopende maand zou het gewoon mogelijk moeten om dit nog te wijzigen.

6 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Het idee is goed maar te beperkt. Alle mutaties zouden lopende de salarisproductie (totdat de SA de mutaties exporteert naar Beaufort) aangepast moeten kunnen worden.

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Dat is eigenlijk hetzelfde wat ik bedoel. Of meerdere keren permaand of aanpassen in  de lopende maand

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Daar heb je gelijk in Angeline, maar de kopregel geeft aan 'uren kopen', terwijl met Flex Benefit natuurlijk veel meer zaken geregeld kunnen worden. 😉

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Hi, dan begrijp ik wat je bedoeld. Het zou inderdaad fijn zijn als je alle soorten keuzes kunt wijzigen gedurende de lopende maand!

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Middels release 2018-03 hebben we het in de nieuwe user interface mogelijk gemaakt om meermaals doelen met status goedgekeurd te verwijderen en vanaf release 2019-06 kunnen ook eenmalige doelen verwijderd worden. Met release 2019-07 kunnen meermaals doelen met status goedgekeurd ook gewijzigd worden.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Release 2018-03 moet 2018-08 zijn.