Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Bij de verschillende Verlofsoorten 1 t/m 4 , verschillende uurlonen kunnen gebruiken (FLBN-I-135)

door Anonymous
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Er is nu maar 1 parameter beschikbaar voor het uurloon. Dit geld dan voor alle verlofsoorten.

Maar in Gemal heb ik verschillende uurlonen.

Dan klopt de verwerking in Gmal niet met die van Flex Benefits.

7 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: FLBN-I-135
Toine1
VISMA
door Toine1

Er kan wel een onderscheid gemaakt worden in uurloon tussen de doelen "Kopen verlof" en "Verkopen verlof". Om de wens beter te begrijpen: Is er een voorbeeld uit jullie praktijk waarbij dat onderscheid tussen verschillende uurlonen per verlofsoort tot uitdrukking komt?

Marianne Marsman
CHAMPION ***
door Marianne Marsman

@Toine1 

ja, voor de tvt uren (€ 16.09) gebruiken we een ander uurloon dan voor bijv. de Bovenwettelijke verlofuren (€18.71).

MarianneMarsman_0-1666266118759.png

 

Je heb in gemal 4 uitvoercodes voor de verlofuren: 2931, 2932, 2933, 2934, en deze kunnen in principe alle 4 verschillend zijn.

Wij gebruiken er nu maar 2 maar wellicht zijn er organisaties die er 4 gebruiken.

Dit zou dan ook in FB moeten kunnen.

Ik kan nu nl. tvt uren niet als bron gebruiken, omdat er dan met een te hoog uurloon wordt gerekend en iemand dan te weinig tvt uren inlevert.

 

 

 

Toine1
VISMA
door Toine1
Status changed to: Status: In onderzoek
 
Toine1
VISMA
door Toine1

@Anonymous Helder, dank je voor de snelle reactie. We nemen 'm in onderzoek.

door André Visschers
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Hartelijk dank voor dit idee.
Omdat deze wens al geruime tijd bestaat en het een beperkt aantal of geen kudo's heeft, zal deze wens niet ingepland worden.

 

Je kunt wel verschillende uurlonen inrichten voor verschillende doelen met behulp van de parameters:

  • PARR_ExtraGeld_Uurloon  (voor de doelen Extra Geld eenmalig en Extra Geld meermaals)
  • PARR_ExtraTijd_Uurloon  (voor de doelen Extra Tijd eenmalig en Extra Tijd meermaals)
  • PARR_FAB_Code_Uurloon   (voor het doel FAB-Verlof kopen)
  • PARR_Uurloon_VerlofAlsBron  (voor alle andere doelen)

 

Marianne Marsman
CHAMPION ***
door Marianne Marsman

@André Visschers 

daar heb ik niets  aan, want ik heb het nodig voor hetzelfde doel.