Mijn Communities
Help
Leo Vis1
CONTRIBUTOR ***

Extra parameter uitruil vakbonden

door Leo Vis1
Status: Bestaat al

Er is voor de uitruil vakbonden slechts 1 parameter beschikbaar waarin het maximale bedrag kan worden gezet, dat is PARR_VakbondMaxJr. Er is binnen onze grote organisatie behoefte aan een tweede parameter.

5 Opmerkingen
door André Visschers
Status changed to: Status: In onderzoek

Kun je uitleggen hoe en waarvoor je een tweede parameter nodig hebt?

Normaal heeft elk doel één maximum bedrag.

Leo Vis1
CONTRIBUTOR ***
door Leo Vis1

Hallo André,

Voor de vakbonden die met het salaris verrekend worden, geldt dat het te verrekenen bedrag nooit meer kan zijn dan 12x de duurste vakbond. Er wordt via het salaris maar één vakbond verrekend en als mensen lid zijn van meer dan één vakbond wordt dat uitgeruild via de tegel Overige vakbonden. Dus ter controle een maximum bedrag van 12x het hoogste bedrag opvoeren scheelt weer fouten in de aanvragen.

door André Visschers

Hallo Leo,

Jullie hebben 2 doelen geactiveerd voor vakbond:

1. Vakbondsjaarcontributie
Dit is product-id PRDR_VAKB.  Het maximum bedrag wordt bepaald door de parameter PARR_VakbondMaxJr. Die staat in jullie flexpakket op 999. Je kunt deze aanpassen naar jouw gewenste maximum, bijv. 250 euro.
2. Overige vakbondsjaarcontributie
Dit is product-id PRDR_GEN1. Het maximum bedrag wordt bepaald door de parameter PARR_Generiek1_MaxJr. Die staat in jullie flexpakket ook op 999. Je kunt deze aanpassen naar jouw gewenste maximum, bijv. 250 euro.

Is dit voldoende?
Of bedoel je dat je ook graag een overkoepelende controle wilt over beide doelen samen? Dit is nog niet mogelijk.

 

Leo Vis1
CONTRIBUTOR ***
door Leo Vis1

Hoi André,

We gaan ons hiermee redden (denk ik), Je hebt ons weer voortreffelijk geholpen, dank je wel. Verzoek is wat mij betreft gesloten.

door André Visschers
Status changed to: Status: Bestaat al