Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Nieuwe medewerkers op kunnen voeren in de maand voorafgaand aan de maand dat deze medewerker indienst treedt. (FLBN-I-6)

door Anonymous
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Op dit Moment worden nieuwe medewerkers niet geactiveerd binnen Flex benefits als een medewerker voor de eerste van de maand, waarin deze medewerker indienst treedt wordt opgevoerd. Bijvoorbeeld een medewerker treedt op 1 september indienst en deze medewerker wordt als nieuwe medewerker opgevoerd op 28 augustus op. Wij zouden graag zien dat dit wel mogelijk wordt.

2 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Is er al zicht op  implementatie hiervan? 

Elke werknemer wil op de eerste werkdag in ieder geval de mogelijkheid hebben om aan te geven hoe hij/zij de arbeidsvoorwaarden uitbetaald wil hebben (wij betalen alles uit via Flex Benefits tenzij de werknemer anders aangeeft). Nu kunnen wij de AVW FB pas toekennen op zijn/haar eerste werkdag en moet de werknemer een extra dag op toegang wachten. Het is voor ons een extra handeling aangezien iedere nieuwe werknemer voor de eerste werkdag al is opgevoerd en ik vind het niet klantvriendelijk naar de werknemer toe.

Ik ben benieuwd.

door André Visschers
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Hartelijk dank voor dit idee.
Omdat deze wens al geruime tijd bestaat en het een beperkt aantal kudo's heeft, zal deze wens niet ingepland worden.