Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

GR- gegevens zoals ziekte, inzet etc kunnen tonen in medewerkerkaart (YOU-I-133)

door Anonymous
Status: In onderzoek

Toen we nog de combinatie HR -core - Youforce hadden konden we de ziektegegevens tonen op de medewerkerkaart maar nu we over zijn op Beaufort kan dit niet meer. Medewerkers vragen om deze gegevens, zij willen graag zelf kunnen inzien welke ziektegegevens bij ons bekend zijn zodat ze hierover ook in gesprek kunnen blijven met de leidinggevende. Tevens is het handig om dit gelijk door te trekken voor andere GR- gegevens zoals inzet, wat ook weer goede informatie geeft voor de leidinggevenden. Kortom, het tonen van de gehele ziektehistorie is niet mogelijk maar wel zeer wenselijk.

5 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Je had HR Core en nu heb je Beaufort. Voor mij is dat een en hetzelfde, hooguit dat er verschil is dat je deze applicatie online hebt draaien of in huis. 

De rubriek P01642 (percentage ziek) is toch bijvoorbeeld gewoon toe te voegen? De ziektegegevens worden standaard opgenomen in de rubriekenset HSS en dus uitgewisseld met Self Service.

Ariejan Boon
Carante Groep

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Hr core is heel lang de enige optie geweest voor onderwijs klanten. Wij zijn de eerste onderwijsinstelling die over is op Beaufort, dit is dus wel degelijk compleet anders.
Rubrieken zijn niet toe te voegen, dit is besproken met de helpdesk met advies dit als idee aan te geven.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Inhoudelijk weet ik het niet natuurlijk, want ik ben zelf actief in de Zorg, maar is de Beaufort inrichting voor Onderwijs wezenlijk anders dan de Beaufort inrichting in de Zorg? Kun je de ziekterubrieken dan ook niet toevoegen aan de HSSK rubriekenset?
En anders vrees ik zul je moeten wachten totdat meer klanten over zijn die deze wens kunnen ondersteunen.

Ariejan Boon
Carante Groep

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Hallo Ariejan,

Nee hoor Beaufort is voor de zorg en onderwijs gelijk, hooguit dat wij een aantal extra zaken erbij hebben gekregen maar de werking is gelijk. Je kunt wel ziektgegevens toevoegen maar niet de volledige ziektehistorie tonen. En die wil men graag zien.

 

gr Misty

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

In dat geval heb je mijn stem 🙂

Ariejan Boon
Carante Groep