Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Tijdregistratie - vastlegging schaal 100 en 101 zorgt voor blokkades (HCB4-I-160)

door Anonymous
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

De CAO VVT heeft bedacht dat schoonmaakhulpen in schaal 100 en nu leerlingen in schaal 101 terecht moeten komen voor een juiste uitbetaling. 

De werking van Tijdregistratie is CAO-gerelateerd. Om een voorbeeld te geven: als je in schaal 65 of hoger zit, dan wordt de ORT en Overwerktoeslag geblokkeerd. Dat gebeurt nu ook met schaal 100 en 101, terwijl de bedragen daartoe geen aanleiding geven. Integendeel.
Aangezien Raet dit weigert te repareren in haar programmatuur, dien ik er dus een wens van te maken: Vastlegging van schalen boven de 99 mogen geen blokkades oproepen voor het uitbetalen van ORT, Overwerk, etc.

8 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Je kunt de verschillende ORT regelingen (die er toch al zijn vanwege de garantie vanuit de thuiszorg) individueel toekennen. Daarmee lijkt me dit probleem eenvoudig op te lossen.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Dank voor je antwoord, Elly, maar ik vind het geen oplossing.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Dat mag, maar het is een oplossing. Op deze wijze werkt het prima, geen ort voor de schaal 65+ ers en de juiste ort voor de oud-thuiszorgers.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Oeps.. enter to reply stond aan.

Ik vind het geen oplossing omdat een regeling in Tijdregistratie geen ingangsdatum heeft. Met als gevolg dat als je een regeling halverwege het jaar aanpast, je met TWK mutaties fouten krijgt.

Gelukkig is er een betere oplossing in het verschiet: Raet onderzoekt nu of er toch andere schalen kunnen worden aangeboden voor zowel de Huishoudelijke Hulpen als de Leerlingen. Gedacht wordt aan 17 en 22.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Mijn reactie was tekort vanwege Enter to reply. Zie onder

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Dat is dan geen oplossing voor de garantie ort thuiszorg waar we nog even mee te maken hebben.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Kun je dit probleem schetsen? Want ik ken het als zodanig niet.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Deze wens kan gesloten worden met de komst van nieuwe schalen voor de VVT ver onder de 100 die voldoen aan de vereisten hierboven.