Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

CAO afhankelijke acties (MLM-I-101)

door Anonymous
Status: In onderzoek

Indien een organisatie gebruik maakt van verschillende Cao's zou het zou mogelijk moeten zijn om Cao afhankelijke acties aan te maken.

Wij werken bijvoorbeeld met zowel Cao Ziekenhuizen als Cao VVT. Voor de Cao Ziekenhuizen willen we de actie "blokkeren PLB uren" toevoegen aan het verzuimprotocol. Voor de Cao VVT is dit niet van toepassing. Nu is het niet mogelijk om dit alleen voor de Cao Ziekenhuizen toe te voegen als actie in het verzuimprotocol. Ook voorwaarden zoals functie en organisatie eenheid zijn voor ons in deze niet voldoende. Het gevolg is dat de actie nu voor alle medewerker ingepland wordt ongeacht de Cao.

5 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Als aanvulling daarop. Wij werken met CAO-AMS en CAO-Z. En tevens met 2 aparte CEAnummers in Youforce.

Wij hebben formulieren die alleen bedoeld zijn voor CAO-Z en anderen die alleen bedoeld zijn voor CAO-AMS. Tevens hebben we formulieren die alleen bedoeld zijn voor Bedrijf X en anderen voor Bedrijf Z.

Helaas zien medewerkers van beide bedrijven en van beide CAO's nu alle formulieren en tabbladeren.

In het begin is het nog te overzien, maar het wordt een 'gezellige' onprettige drukke bedoeling van een scala aan tabbladeren voor de medewerkers waar de bomen niet meer door het bos te zien zijn.

Met als grote kans, en dat is al gebeurd, dat een verkeerd formulier wordt gebruikt.

Uit noodzaak hebben we op alle formulieren een controle op CAO moeten zetten. Maar de hoeveelheid aan tabbladeren blijft.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Beste Robert,

Mijn idea gaat over verzuimmanager. Wat jij bedoelt gaat denk ik over self service. In self service kun je de juiste formulieren laten tonen door bij de conditie een script neer te zetten naar welk formulier hij moet gaan.  

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Het gaat inderdaad over Selfservice, maar jouw oplossing brengt wat vreugde bij mij 🙂

Kan je me wat meer vertellen over de oplossing die je beschrijft? hoe ziet het script eruit bij welke conditie?

Is niet bij onze consultant bekend.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Stuur me maar een mail voor info, kdavandenburg@alrijne.nl

door Marc Draaijers
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor dit idee. In het kader van de nieuwe ontwikkelingen op Verzuim Management (Youforce Verzuim) gaan we in samenspraak met onze klanten en in lijn met de strategie kijken of dit idee in aanmerking komt voor verder onderzoek.