Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Enkel de actieve organisatiestructuur tonen IN RVM Betrokkenen en Rapportages (MLM-I-21)

door Anonymous
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

In RVM wordt onder Organisatie-Organisatiestructuur de daadwerkelijke actieve organisatorische eenheden getoond. RVM neemt dit over uit HR Core. In het scherm betrokkenen worden echter de Inactieve OE's nog getoond. Het zou beter zijn dat als een OE in HR Core op inactief is gezet dat in RVM dan teven alle relaties met betrokkenen van de inactieve OE niet meer zichtbaar zijn.

Binnen Verzuimrapportages-Rapportage tool is het tevens wenselijk dat bij het selecteren van de rapportage groep mogelijk is om een keuze te hebben of inactieve OE's wel of niet worden getoond en als ze wel worden getoond dat zichtbaar is dat het een inactieve OE is.

2 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Ik weet niet of ik dit goed begrijp, maar dit kan ten koste gaan om handmatig autorisatie door te voeren.

Inactieve OE's kunnen ook een gelaagdheid zijn in je organisatiestructuur, zoals bv een team of een regio. Ik zou graag nog wel handmatig een betrokkene aan een inactieve OE, zoals een regio willen koppelen, zodat allee onderliggende OE's automatisch worden meegenomen. Deze dienen dan wel zichtbaar te zijn.

door Sonja Wachters
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Hartelijk dank voor dit idee.
Dit idee is specifiek voor de bestaande Verzuim Management oplossing omschreven. Vanwege de nieuwe ontwikkelingen op Verzuim Management (Youforce Verzuim) zal dit idee als zodanig niet ingepland worden. We nemen deze input wel mee in de nieuwe ontwikkelingen.