Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Idee: Dubbelklikken in RVM geeft geen foutmelding meer. Nu geeft dubbelklikken in RVM vaak verwarring bij gebruikers doordat er dan een melding komt van "onvoldoende rechten voor deze actie". Het zou fijn als dubbelkli... (MLM-I-35)

door Former Member
Status: Realisatie waarschijnlijk
 
5 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Eens! Dit komt zo veel voor in onze organisatie. Gebruikers melden dan boos dat ze niet voldoende rechten  hebben en een foutmelding krijgen. Dat is jammer, want het geeft veel onbegrip. En het is voor gebruikers ook heel erg logisch om te dubbelklikken op de regel, dit blijkt ook uit het feit dat het zo vaak voor komt. Het aanpassen van de melding met uitleg hoe ze wél goed moeten klikken zou al een enorme vooruitgang zijn en het gebruikersplezier van de module flink verhogen.

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Dubbelklikken en dan een record openen is Windowsstandaardfunctionaliteit. Dus verwacht de gebruiker dat een record opent als je dubbelklikt. Raet zou zich moeten conformeren aan de industry-standaard.

Om, inderdaad net als bij ons, elke keer weer de melding te krijgen van een nieuwe gebruiker dat zij geen voldoende rechten heeft. Ik sta in mijn hemd als functioneel beheerder, en en vertel de gebruiker dat dit een beetje dom gemaakt is door de leverancier. 

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Ondertussen heeft de release hiervoor plaatsgevonden. Als je nu dubbelklikt op een regel zal je direct naar het medewerkerdossier ( = klikken op het poppetje of de regel waarin werknemergegevens staan) of het verzuimdossier ( = klikken op de verzuimmap of de regel waarin de verzuimgegevens staan). 

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Status changed to: Status: In onderzoek
 
door Marc Draaijers
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

Hartelijk dank voor dit idee. In het kader van de nieuwe ontwikkelingen op Verzuim Management (Youforce Verzuim) nemen we dit idee mee voor nader onderzoek en planning.