Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Als je zoekt op kandidaat naam direct toegang hebben tot alle personalia en deze ook kunnen bewerken (RCRT-I-121)

door Anonymous
Status: In onderzoek
  1. Als je zoekt op kandidaat naam direct toegang hebben tot alle personalia en deze ook kunnen bewerken
    1. Nu kan je alleen in een vacature de kandidaat gegevens wijzigen, om bijvoorbeeld een geboortedatum toe te voegen

Klopt. Feedback over het bewerken van kandidaatgegevens wordt meegenomen in de ontwikkelingen voor de nieuwe versie van EasyCruit. ik wil jullie graag verzoeken om je ideeën op onze Community te posten.

2 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: RCRT-I-121
door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: In onderzoek

@Anonymous, hoe zie je dit precies voor je? Als er meerdere resultaten zijn, dan moet je eerst een keuze maken voor welke kandidaat je wilt bewerken.

 

Wellicht goed om te weten dat we nu aan het onderzoeken zijn of we de zoekfunctie kunnen herbouwen tot een totaal kandidatenoverzicht van waaruit ook gewerkt kan worden. Qua look en feel denken we aan het kandidatenoverzicht uit het nieuwe kandidatenmanagement, maar dan met relevante filtering en zoekopties. Dit om meer overzicht over de vacatures heen te geven. Mocht je hier nog input voor hebben, dan hoor ik dit graag.