Mijn Communities
Help
Martine Leisink
CONTRIBUTOR **

Automatische mail kandidaten beoordelen: aanpassen tekst en afzender

door Martine Leisink
Status: Ingepland

Wij maken gebruik van de nieuwe manier van voordragen van kandidaten. Er wordt een automatische mail verstuurd naar de beoordelaars. Graag zouden wij:

  1. De tekst aanpassen van de mail
  2. De afzender aanpassen in de mail. Nu staat hier de naam van de vacature eigenaar, echter het is een no-reply mailadres. Wanneer er gereageerd wordt op de mail (omdat het lijkt dat de mail wordt verzonden naar de vacature eigenaar), komt deze nergens aan.
4 Opmerkingen
door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

@Martine Leisink, het groepsbeoordeling template beschikbaar maken voor gebruikers staat op onze roadmap. We willen dit opleveren nadat we klaar zijn met de nieuwe interview booking workflow/template en kalender integratie.

 

Jouw tweede punten ga ik volgende week met onze developers bespreken.

Martine Leisink
CONTRIBUTOR **
door Martine Leisink

👍

door Maurice Eppenga

@Martine Leisink, ook jouw tweede punt is uitvoerbaar en geïdentificeerd als een quick win. Bovendien leeft deze wens ook bij een aantal andere klanten. Ik heb een ticket aangemaakt en zal het aangeven wanneer we deze kunnen oppakken. Gedurende de zomer ligt de focus nu eerst op de grote projecten, daarna verwacht ik dat we weer wat kleine taken zoals deze kunnen oppakken.

door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Ingepland

Punt 2 is inmiddels opgeleverd: https://community.visma.com/t5/Releases-Youforce-Werving/Release-notes-november-2023/ta-p/620895

 

Ik verwacht dat we punt 1 in de komende maanden gaan oppakken nu de nieuwe interview workflow en templates live zijn.