Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Bij de evaluatie (stoplichtmethode) in de nieuwe versie, overschrijven de leden van de brievenselectie elkaar op het moment dat je met meerdere personen de evaluatie aangeeft (RCRT-I-111)

door Former Member
Status: Alternatief aanwezig

Bij de evaluatie (stoplichtmethode) in de nieuwe versie, overschrijven de leden van de brievenselectie elkaar op het moment dat je met meerdere personen de evaluatie aangeeft. Voorstel zou zijn dat je met meerdere personen individueel de evaluatie kunt aangeven en vervolgens pas in het kandidatenoverzicht een gemiddelde evaluatie terugziet.

Dus bijvoorbeeld: drie leden nemen deel aan de selectiecommissie en geven alle drie individueel de evaluatie aan. Vervolgens zie je bij kandidaat X dat de evaluatie in de kandidatenlijst is: groen, groen, oranje.

3 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: RCRT-I-111
door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: In onderzoek

Er zit geen numerieke waarde in het evaluatiesysteem, waardoor het niet mogelijk is om een gemiddelde weer te geven. Ik ga met onze UX designer bespreken of we het op een andere manier kunnen weergeven.

door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Alternatief aanwezig

Samen met UX heb ik bovenstaande besproken. Zij zien de toegevoegde waarde van deze aanpassing niet, omdat we dan eigenlijk iets namaken wat al bestaat. Dat is namelijk de nieuwe groepsbeoordeling waarmee een uitgebreide beoordeling kan worden gegeven en wat ook een gemiddelde rating genereert. Ons advies is daarom om deze functionaliteit te gebruiken en de evaluatie bijvoorbeeld als een eerste screening aan de poort te gebruiken.