Mijn Communities
Help
Merijn van Beinum
CONTRIBUTOR ***

Link naar het groepsbeoordeling platform vanuit Easycruit

door Merijn van Beinum
Status: Alternatief aanwezig

Is het mogelijk om een link naar het groepsbeoordeling platform in Easycruit toe te voegen? Nu is het platform alleen bereikbaar vanuit de mail die je hierover ontvangt. Maar als je dat bericht kwijt bent moet iemand je weer een nieuwe mailsturen. 

Als de link ergens binnen Easycruit beschikbaar is dan hoeft dat niet. 

6 Opmerkingen
door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: In onderzoek

@Merijn van Beinum, voor welke doelgroep heb je deze optie in gedachten? Zoals ik het zie zijn er namelijk twee soorten beoordelaars:

- Gebruikers van EasyCruit. Zodra zij in EasyCruit zitten, kunnen ze de kandidaten ook binnen de vacature beoordelen en hoeven dus niet naar het groepsbeoordeling platform te gaan.

- Externe beoordelaars. Zij kunnen niet in EasyCruit en dus ook niet op een link klikken. Zij moeten hoe dan ook via de mail naar het groepsbeoordeling platform gaan.

Merijn van Beinum
CONTRIBUTOR ***
door Merijn van Beinum

Hallo @Maurice Eppenga

Die eerste optie ging het om. Een manager met een account in Easycruit die een, of juiste meerdere beoordelingen moet doen. Ik kreeg een vraag van een manager hoe je nu binnen Easycruit bij een beoordeling komt. De betreffende manager kon alleen via de link in de e-mail naar de beoordelingen. En wilde juist vanuit Easycruit werken. Helaas weet ik ook niet hoe je binnen Easycruit bij de beoordelingen komt. En onze functioneel beheerder wist het kennelijk ook niet. Maar wellicht als je daarvoor een uitleg hebt, of een verwijzing naar een handleiding waar het in staat zijn we al geholpen. 

 

 

door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Alternatief aanwezig

@Merijn van Beinum, als de manager naar zijn vacature(s) gaat, dan kan hij de beoordelingen op meerdere plekken zien. In de kandidatenlijst is een kolom die de gemiddelde beoordeling van de kandidaten laat zien. Daarnaast kan je op het tab 'Groepsbeoordeling' klikken voor een uitgebreid overzicht van de beoordelingen. In het kandidaatprofiel kan je specifiek de beoordelingen van de desbetreffende kandidaat zien en zelf ook een beoordeling geven, onder het tab 'Groepsbeoordeling' aan de rechterkant.

Merijn van Beinum
CONTRIBUTOR ***
door Merijn van Beinum (Bijgewerkt ‎01-12-2022 15:11 door Merijn van Beinum )

Hallo @Maurice Eppenga

Wanneer we de groepsbeoordeling testen zien we het volgende: 

ik zie bij de Groepsbeoordeling pagina, vanuit de mail, dit:
GB- vanuit mail.png

 

Blijkbaar dus iemand om te beoordelen in de vacature van Junior business controller - nieuw.
 
Maar in Easycruit zelf als ik naar de vacature en dan alle kandidaten ga:
GB- vanuit EC.png

 

Geen kandidaten dus... 
 
en die 1 bij Groepsbeoordeling levert na klikken onderstaand scherm op:
AccesDenied.png

Enig idee wat ik moet doen om de manager toegang te geven tot de groepsbeoordeling vanuit Easycruit? 

 

Met vriendelijke groet, 

Merijn van Beinum

door Maurice Eppenga

@Merijn van Beinum, is de manager vacaturehouder of heb je de manager toegang gegeven via toegangsbeheer? Als het dat laatste is, welke toegang heeft de manager precies? Hoe ziet het rechtenprofiel eruit? Je kunt deze informatie ook naar mij mailen, wellicht handiger. 

Merijn van Beinum
CONTRIBUTOR ***
door Merijn van Beinum

Hallo @Maurice Eppenga

Natuurlijk kan ik dat. Het betreft hier één manager die we toegang hebben gegeven tot Easycruit alleen om de groepsbeoordeling te testen. Andere managers hebben dus (nog) geen account in onze Easycruit omgeving. 

In bijlage vind je de rechten van Raymond. Hij is manager binnen Aafje en heeft nu dus een account in Easycruit gekregen. Hieronder zie je de screenshots van de rechten van het account van Raymond:

Rechten Raymond Dubbelt - Manager tbv Groepsbeoordeling.jpgRechten Raymond Dubbelt - Manager tbv Groepsbeoordeling - 2.jpgRechten Raymond Dubbelt - Manager tbv Groepsbeoordeling - 3.jpg

Mocht je meer informatie nodig hebben laat het mij dan weten