Mijn Communities
Help
Francis Bethlehem
CONTRIBUTOR ***

Notificaties bij verplaatsen kandidaat naar ander project aanzetten

door Francis Bethlehem
Status: Niet ingepland

Hallo,

 

Wanneer ik een sollicitant verplaats van het ene project naar het andere wil ik dat de leidinggevende een notificatie ontvangt wanneer er een vacature via het verplaatsen van een kandidaat bij hun vacature terecht komt. Het blijkt dat leidinggevenden daar geen melding van krijgen. Kunnen jullie dat direct aanzetten?

 

Gr Francis

4 Opmerkingen
door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Niet ingepland

@Francis Bethlehem, op dit moment hebben we geen technische support voor dergelijke notificaties, dit zal eerst moeten worden ontwikkeld. Hiervoor is op korte termijn echter geen ruimte binnen onze roadmap. De focus ligt eerst op de nieuwe interview booking workflow en kalenderintegratie en daarna het ontwikkelen van een totaal kandidatenoverzicht met een aantal reminders. Pas daarna kunnen we notificaties gaan onderzoeken. Ik plaats dit idee voor nu daarom op onze backlog.

Francis Bethlehem
CONTRIBUTOR ***
door Francis Bethlehem

@Maurice Eppenga: Jammer dat dit niet het geval is. Het verplaatsen van sollicitanten doe je met een reden....namelijk om die te delen met een vacaturehouder. Als die vervolgens geen notificatie ontvangt, dan moet je een systeem bedenken om een systeem heen. Ik snap dat jullie andere prio's hebben ingepland, het zou wel heel fijn zijn als basiszaken op orde zijn.

Francis Bethlehem
CONTRIBUTOR ***
door Francis Bethlehem

@Maurice Eppenga : kun je aangeven wanneer jullie klaar zijn met hetgeen waar de focus op ligt bij Raet?

 

Als de leidinggevenden geen notificaties krijgen van sollicitanten (vanuit het systeem) dan moeten we handmatig mailtjes blijven versturen, dit is niet wenselijk. Ik krijg via bureaus (is een vacature van ons) en via onze vacature "open sollicitatie" mensen binnen en die wil ik graag delen met leidinggevenden die een vacature hebben. Als er op korte termijn geen notificatie ingebouwd kan worden dan bouw ik alles om. Dan krijgen alle leidinggevenden twee vacatures, dat is niet wenselijk maar Raet komt niet met oplossingen. Ook niet voor het probleem wat is heb met het verplaatsen van sollicitanten naar een ander project. Als ik ze verplaatst wanneer ze een ander sollicitatie formulier hebben dan is de informatie niet zichtbaar. 

 

Ik hoor graag op welke termijn jullie met mijn probleem bezig gaan. Als jullie er niet mee bezig gaan dan is dat ook een antwoord. Ik hoor graag van je.

door Maurice Eppenga

@Francis Bethlehem, we gaan voorlopig nog niet met dergelijke notificaties aan de slag. We hebben simpelweg  niet de capaciteit om dit nu op te pakken helaas.