Mijn Communities
Help
josewitvoet
CONTRIBUTOR ***

Telefoonnummer contactpersoon vacature tbv email templates

door josewitvoet
Status: Ingepland

Wij zouden graag in zakelijke correspondentie na de naam ook het telefoonnummer van de contactpersoon willen vermelden.

Graag zouden wij het telefoonnummer van de vacaturehouder willen toevoegen als merge veld aan de email templates. 

3 Opmerkingen
door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: In onderzoek

@josewitvoet, ik lees verschillende termen in jouw verzoek. Om een dergelijke aanpassing te bewerkstelligen moet ik de exacte wens scherp krijgen. Gaat het om de persoon die als contactpersoon is aangevinkt in de vacature of de persoon die vacaturehouder is gemaakt? Een andere mogelijkheid is dat het om de verzender van de email gaat. Vanuit technisch oogpunt is dat denk ik de meest voor de hand liggende optie, want daar is ook het samenvoegveld {name} aan gekoppeld, zodat je dan netjes de naam en het telefoonnummer van de verzender onder elkaar kan zetten.

josewitvoet
CONTRIBUTOR ***
door josewitvoet

@Maurice Eppenga Dank voor je antwoord. Het is inderdaad de bedoeling dat het telefoonnummer van de verzender van de email eronder komt te staan.

 

door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Ingepland

@josewitvoet, onze developers hebben een positief advies gegeven over het toevoegen van een samenvoegveld voor het telefoonnummer van de verzender (de ingelogde gebruiker die de email verstuurt). Zowel voor 'Telefoonnummer werk' als 'Mobiele Telefoon' zullen we een samenvoegveld gaan maken. Deze nieuwe samenvoegvelden zullen beschikbaar komen in de vernieuwde email templates, die wij eind Q2/begin Q3 verwachten te kunnen releasen. Omdat we al in een vergevorderd stadium zijn met deze vernieuwde email templates, zullen we deze samenvoegvelden daarom niet toevoegen aan de huidige email templates.