Mijn Communities
Help
iho
CONTRIBUTOR **

Woonplaats van de kandidaat weergeven

door iho
Status: Gerealiseerd

In de oude versie kon je met de muis over de naam van een kandidaat gaan (zonder erop te klikken, zoals te zien is in de afbeelding) en verscheen er een 'opmerkingenwolkje' met aanvullende details, waaronder de woonplaats van de kandidaat.

 

naamkandidaat.png

Is het mogelijk om de woonplaats toe te voegen aan de nieuwe versie van de kandidaat of als een selecteerbare optie onder de kolom 'Editor' (zie afbeelding)?

 

kolom editor.png

7 Opmerkingen
door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: In onderzoek

@iho, zou je deze wens kunnen toelichten in de vorm van een use case? Dus op wat voor manier zou je een dergelijke optie gebruiken en welk doel wordt daarmee bereikt?

 

Daarnaast ben ik benieuwd of deze wens ook bij veel andere klanten leeft. Laat dit vooral weten d.m.v. een kudo of een reactie.

iho
CONTRIBUTOR **
door iho

@Maurice Eppenga 

 

Op basis van de informatie die ik had gekregen, is de woonplaats van de kandidaat leidend omdat dit bepaalt welke medewerkers van andere vestigingen verantwoordelijk zijn voor het oppakken en opvolgen van de sollicitatie. Daarnaast wordt ook rekening gehouden met de behoefte aan nieuwe kandidaten op basis van hun woonplaats in relatie tot waar de diensten plaatsvinden.

 

 

door Maurice Eppenga

@iho, dank voor de toelichting. Ik zal deze wens bespreken met onze developers.

door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

@iho, deze wens is geidentificeerd als een quick win. Ik heb een ticket aangemaakt en zal het laten weten wanneer we deze gaan oppakken. Dit is afhankelijk van andere projecten waar we momenteel aan werken.

iho
CONTRIBUTOR **
door iho

Goedemorgen Maurice,

 

Dank voor de update, en fijn om te horen dat dit als een quick win is geïdentificeerd. Ik wacht af wanneer dit gerealiseerd wordt, zodat ik de gebruikers hierover kan informeren.

 

 

door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Ingepland
 
door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Gerealiseerd

@ihodeze wens is gerealiseerd. Zie de release notes voor meer informatie:
https://community.visma.com/t5/Releases-Youforce-Werving/Release-notes-november-2023/ta-p/620895