Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

video uploaden bij sollicitatie (RCRT-I-67)

door Former Member
Status: Gerealiseerd

De mogelijkheid krijgen om bij een vacature de kandidaat te vragen een video te uploaden i.p.v. een motitvatiebrief.

10 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

[mention:dd9e3eaa17084ef69fb8921a99d6054a:e9ed411860ed4f2ba0265705b8793d05] Sinds afgelopen jaar bezit EasyCruit een videofunctionaliteit waarmee je kandidaten kunt vragen een video op te nemen of te uploaden. Voor meer informatie, zie: https://www.youtube.com/watch?v=QDj8I28r6wE&feature=youtu.be en https://heartbeat.easycruit.com/files/EasyCruit_Release_Notes_062019_Dutch.pdf.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

[mention:6b9086345d654d6daf2e2a8bf90e8899:e9ed411860ed4f2ba0265705b8793d05] Bedankt, we gaan er mee aan de slag.

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Status changed to: Status: In onderzoek
 
door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Gerealiseerd

Inmiddels is deze wens gerealiseerd. Neem contact op met je CSM als je gebruik wilt maken van deze functionaliteit.

Annelieslemmen
CONTRIBUTOR **
door Annelieslemmen

@Maurice Eppenga , wij hebben deze functionaliteit aanstaan. We lopen echter tegen het probleem aan dat de filmpjes maar 10 mb mogen zijn en dat is niet genoeg. Hoe kan dit worden verholpen?

 

Ik hoor het graag!

door Maurice Eppenga

@Annelieslemmen, deze limiet is ingesteld op basis van data over de gemiddelde grootte van video's en om overbelasting van de servers te voorkomen.

 

Om wat voor grootte gaat het bij jullie en komt dit vaak voor? Wat voor opname apparatuur gebruikt men?

Annelieslemmen
CONTRIBUTOR **
door Annelieslemmen

@Maurice Eppenga , bedankt alvast!

 

Inmiddels heeft Ingrid de grootte kunnen verhogen naar 25 MB maar dit is een filmpje van 14 seconden.


Wij willen graag dat sollicitanten zich kort kunnen voorstellen middels een filmpje. 

Dit gebeurt tegenwoordig veel bij bedrijven.

Als we kijken naar een filmpje van 1 minuut zouden we toch al snel kijken naar 100 MB wat er nodig is.


Dit komt dus nu niet voor omdat de mogelijkheid er niet is en ik verwacht ook niet dat dit heel veel zal gaan gebeuren maar we willen wel graag met de tijd meegaan en deze optie aanbieden.

Sollicitanten zullen veelal gebruik maken van hun telefoon om dit op te nemen. 
We willen dus eigenlijk af van de standaard brief en mensen de vrije keuze geven. 

door Maurice Eppenga

@Annelieslemmen, zou je hier een nieuw idee voor willen indienen? Dan kunnen andere klanten ook reageren en houden we het gescheiden van dit oude idee. Daarna kan ik het met onze developers bespreken.

Sanne Westendorp
CONTRIBUTOR **
door Sanne Westendorp

Ik ben hier ook wel nieuwsgierig naar. Kunnen jullie aangeven wat de meerprijs is als wij hiervan gebruik willen maken?

door Maurice Eppenga

@Sanne Westendorp, voor informatie over prijzen kun je het beste contact opnemen met jullie CSM of een ticket indienen bij de Servicedesk.