Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

OPM leraar registerproof maken (ook templatebeheer) (LRMN-I-49)

door Anonymous
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Volgens onze academie moet volgens het lerarenregister straks op een certificaat staan de SBU (Studie BelastingsUren) alsmede op de achterzijde de omschrijving van de opleiding.

Bij het aanmaken van een opleiding kan je uren opgeven alhoewel dit volgens mij eerder bedoeld is om aan te geven het aantal uur dat de sessie(s) moet(en) duren. Dus als voor een opleiding er ook nog 4 uur bij komt voor voor/na-werk dan geef je dat niet daar op, maar deze tellen wel mee voor de SBU. Dus volgens mij moet er nog een apart veld in OPM komen waar je de SBU uren kan opgeven.

Mocht de huidige urenregistratie WEL voor de SBU bedoeld zijn, dan moet er voor gezorgd worden dat dit veld in het templatebeheer kan opgeroepen worden.

Overigens is het aantal velden in templatebeheer wel uitermate beperkt. Er is al een ander idee voor meer opties voor de naamweergave (notabene zelfs het geslacht ontbreekt), maar er zouden ook veel meer opleidingsgegevens beschikbaar moeten zijn.

1 Opmerking
MSchopman
VISMA
door MSchopman
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Hartelijk dank voor uw wens, 

Gezien de hoeveelheid werk op de huidige roadmap verwachten wij niet dat we dit de komende 2-3 jaar gaan realiseren. Om geen verkeerde verwachtingen te wekken wijzen wij daarom de wens voor nu af.

 

Bedankt voor de genomen moeite voor het indienen van de wens.