Mine områder
Hjelp
Stein_Erik
CONTRIBUTOR ***

Eget partner-review-symbol.

av Stein_Erik
Status: Stem - vi vurderer!

Pr i dag har handlinger to symboler, ferdig og review'et. Hos oss er det visse handlinger som partner alltid skal review'e, da trenger vi et symbol til for at partner-review, slik at en manager kan review'e alt, samtidig som det er lett for partner å se om han har review'et de handlingene som partner alltid må review'e. 

10 Kommentarer
Stein_Erik
CONTRIBUTOR ***
av Stein_Erik

Illustrasjon

 - Hva med nytt symbol grønn runding for "kontrollert" ?

I praksis innebærer da at det i stedet blir nytt symbol for manager-review.

Om ønskelig kan det legges inn et eget valg om "manager-review", (evt sammen med valget "konsernrevisjon"?)

Stein_Erik_2-1656574681552.png

 

 

 

 

Hege Dammyr
CONTRIBUTOR **
av Hege Dammyr

Dette ønsker vi oss også.

av Linda_Jensen
Status changed to: Status: Stem - vi vurderer!
 
John Arild Delsbekk
CONTRIBUTOR *
av John Arild Delsbekk

Det er noe vi definitivt har bruk for, så vi ønsker oss det.

Lisbeth Sørensen
CONTRIBUTOR *
av Lisbeth Sørensen

Høres bra ut. Og det bør også kunne sees i "oppdragsstatus"

Svein A A
CONTRIBUTOR *
av Svein A A

Det ønsker vi oss

Roger Larsen
CONTRIBUTOR *
av Roger Larsen

Dette ønsker vi oss

av Linda_Jensen

 

Forslag:

Firma innstilling hvor hver enkelt selskap kan skru på signaturtypen 'Leder gjennomgått'

Når en skrur på funksjonaliteten for sitt selskap får alle tekstbokser i alle oppdrag en ekstra signaturknapp mellom signaturknappene utført og gjennomgått.

Hvis det er behov, så kan vi lage funksjonalitet hvor revisor kan skru av 'Leder gjennomgått' på egenskaper til enkelte oppdrag. Det gjør funksjonaliteten mer komplisert og vil kreve noe mer tid i utvikling. Gi tilbakemelding hvis det er et behov for oppdragstyrt signaturvalg.

 

Hva tenker dere om forslaget og bildene?

En designer vil jobbe med ikon og farge, bildene er et forslag til utgangspunkt.

på handling.png

 

15-03-2024 13-13-55.png

Stein_Erik
CONTRIBUTOR ***
av Stein_Erik

Hei,  for oss er det en stor forbedring med skissen over. Ja Takk!

 

Noen vil sikkert ønske den utvidede funksjonaliteten du beskriver, men jeg vil heller ha tilgang til funksjonaliteten nå, også om det senere ikke lar seg endre. Men det beste ville være om man nå kan gi tilgang til den ekstra knappen, og heller vurdere om "skru av" funksjonaliteten for det første er ønsket av mange nok, og dernest om det er teknisk mulig å legge et løp for å publisere dette om et år eller to.

 

Men jeg ønsker meg tilgang til ny knapp nå!

Stein_Erik
CONTRIBUTOR ***
av Stein_Erik

Hei, fra vårt firma håper vi oppdrags-status "gjennomgått" både vi l komme når "leder-review" eller "partner-review" er gjort.

 

Det beste ville kanskje være om det ble ble "tre-deling", slik at Status for oppdragsvurdering ville vist 7/0/7 hvis partner har kontrollert oppdragsvurdering, eller 7/7/7 hvis både medarbeider, leder og partner har reviewet. Og er det mulig ville det alle beste kanskje vøre om tre fikk "utført", "kontrollert", "gjennomgått" ?

 

Det viktigste for oss er likevle at både leder-review og partner-review begge regnes som "gjennomgått".

 

Stein_Erik_1-1710593631533.png

 

 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"