Mine områder
Hjelp
Stein_Erik
CONTRIBUTOR ***

Filter for revisjonshandlinger etter status

av Stein_Erik
Status: Trenger mer informasjon

Hei,

Jeg skulle ønske at det ble etablert filter for revisjonshandlinger, slik at man lettere kan se gjenstående arbeid, eller gjenstående review-arbeid, eksemepelvis slik: "Vis alle", "vis uløste", "vis til gjennomgang"

 

Jeg skulle også ønske at det var mulig med: "Område på", "område av". Særlig når en god del er ferdig, kunne det vært flott om det alle gjenstående handlinger kunne fremkomme i samme visning, i alle fall for kategoriene test av kontroll og substanshandlinger hver for seg, men aller helst alle gjenstående handlinger i en felles visning.

2 Kommentarer
av Linda_Jensen
Status changed to: Status: Trenger mer informasjon
 

Hei,

 

Jeg skal notere meg forslag om å kunne filtrere på signatur på sider med handlinger. 

Forslag nr 2, trenger jeg mer informasjon. Mener du at vi på siden test av kontroller eller substanshandlinger skal kunne velge flere områder i områdevelgeren? Og deretter bruke filter for å kun se handlinger som ikke er gjennomgått - på tvers av områder.

 

mvh

Linda

 

Stein_Erik
CONTRIBUTOR ***
av Stein_Erik

Det var meningen ja. Forslaget var det i to deler fordi jeg innser at del 2 sikkert er mer komplisert.

 

For mitt vedkommende vil jeg si at det har 70 % effekt med del 1 som du har notert, mens mulighet for å se handlinger på tvers av områder står for de siste 30 %. 

 

En annen dimensjon av forslag nr 2, er at den kan åpne for å sortere alle handlinger pr regnskapslinje.

 

(Rent praktisk har jeg gitt alle handlinger et nummer som stemmer med linjenummeret i årsoppgjørsprogrammet, slik at handlinger for revisjon av salg begynner med 010, mens revisjon av kundefordringer begynner med 610. Gjør det lettere å få ønsket  sortering  i descartes ved mange handlinger på et område).

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"