Mine områder
Hjelp
King Anton
CONTRIBUTOR *

Laste opp flere vedlegg/dokumenter samtidig

av King Anton
Status: Implementert

Burde være mulig å laste opp flere vedlegg i samme operasjon - unødvendig tidkrevende og mange klikk for å laste opp 5 vedlegg på en handling f.eks.

5 Kommentarer
Linda C Johansen
CONTRIBUTOR **
av Linda C Johansen (Oppdatert ‎01-12-2022 14:24 av Linda C Johansen )

Hos meg er det mulig å laste opp flere dokumenter samtidig. ctrl - merk dokumenter som skal dras inn og alle blir med. bruker Chrome om det har noe å si. 

King Anton
CONTRIBUTOR *
av King Anton

Bruker også chrome, men dette har aldri vært mulig hos meg. Verken på handlinger eller på område.

Linda C Johansen
CONTRIBUTOR **
av Linda C Johansen

Funksjonen er i daglig bruk hos oss i alle fall, og den fungerer her. Testet nå for å være sikker på at det ikke er noe feil for øyeblikket og det fungerte knirkefritt. 

King Anton
CONTRIBUTOR *
av King Anton

Merkelig - ikke mulig å markere mer enn ett dokument for opplasting hos meg.

av Linda_Jensen
Status changed to: Status: Implementert

Hei, ta kontakt på support@sticos.no hvis du har utfordring med å dra inn flere vedlegg samtidig fra filforsker til handling i Descartes. 

 

Tekst fra brukerveiledningen:

Legge til et dokument ved dra og slipp

Det er mulig å dra dokumenter fra en mappe på datamaskinen til en av de tre slipp-sonene i Sticos Descartes: felt som inneholder et bindersikon, høyre sidepanel som finnes inne i oppdrag og innboksen i toppmenyen.

  • Når et dokument dras inn i et felt med et bindersikon, får feltet en stiplet grense. Dette betyr at dokumentet kan slppes i dette feltet.
  • Når et dokument dras til høyre sidepanel, åpnes panelet. Den stiplede grensen til venstre betyr at dokumentet kan slippes.
  • Når et dokument dras til toppmenyen, åpnes innboksen, og den stiplede linjen betyr at dokumentet kan slippes her.

 

mvh

Linda Jensen

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"