Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Navn på godkjenningsoppgaver i Approval

av Anonymous
Status: Ikke prioritert

Man kan sette på varsler i Visma.net Approval for å bli informert om når man har oppgaver som trenger min oppmerksomhet. Denne mailen som kommer tilbake bør gi beskjed om hvilken kunde dette gjelder så slipper man å logge seg inn på alle for å se.

1 Kommentar
av Øyvind Årseth
Status changed to: Status: Ikke prioritert

Hei

Dette er sannsynligvis noe mange gjerne vil ha, spesielt siden det var slik tidligere.
Det ble imidlertid gjort en revurdering på dette for en tid tilbake, siden Vismas sikkerhetspolicies tilsier at vi ikke lenger legger ut informasjon om detaljer i godkjenningsoppgavene. 
Approval brukes som kjent også i tjenester hvor man kanskje ønsker å være restriktiv med visning av info i en åpen kanal som e-post, f.eks. for godkjenning av refusjon fra Visma.net Expense og/eller timer/fravær fra Visma.net Time/Absence. 
Selv om ønsket i utgangspunktet er godt, kan vi dessverre ikke etterkomme det. Vi takker uansett for innspillet!

Det er verdt å merke seg at Approval kan vise godkjenningsoppgaver i alle firma man har godkjennerrolle i samtidig, ved å velge "Alle firma" i Approval. Man må dog logge på for å se oppgavene, så ikke noen direkte erstatning for ønsket. 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"