Mine områder

Logg inn Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
CONTRIBUTOR **

Autoscript for nedlasting av rabatt og prisfiler

Status: Akseptert

Ønsker script for nedlasting av pris og rabattfiler fra grossister.

Pr. i dag er det tidkrevende å laste ned pris og rabattfiler manuelt, særlig når man benytter seg av flere grossister.

Er det mulig å lage et autoscript på lik linje med autoscriptet for nedlasting av autofakt?

Slik at innlesing av nye rabatter og priser kan foregå automatisk på natterstid?

7 Kommentarer
CHAMPION ***

Og gjerne automatikk i det, slik at man kunne sette på automatisk oppdaterting på ønsket dato og klokkeslett.

Status changed to: Status: Vurderer

Vi har en slik rutine under vurdering.

CONTRIBUTOR *

Vi har satt opp dette med autoit, et script program som simulerer musklikk. Litt arbeid å få det til å funke, men funker som bare det 😁

Status changed to: Status: Stem - Vi vurderer!

CONTRIBUTOR *

Vi er også veldig interessert i å få til en løsning, vi vurderer å bytte regnskapsprogram, og dette er en av grunnene!

Ser nå på bruk av autoit, men det burde være unødvendig... Regner ikke med at du har lyst å dele scriptet med meg Torgils? Smilefjes veldig glad

CONTRIBUTOR ***

Støttes helt og fullt!

Status changed to: Status: Akseptert

Som tidligere sagt er dette en rutine som ligger i våre planer. Er ikke påbegynt og er derfor usikker om den bli ferdig til versjon 13.00, men er en av mange prioriterte oppgaver.

Det blir mest sannsynlig en halvautomatisk rutine. Du setter den igang f.eks før du går hjem og du velger hvilke grossister du ønsker å hente rabatter og priser ifra. Vil da være ferdig da du kommer tilbake neste dag!