Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Koble lønnsdokumentasjon mot bunt i Contracting.

av Anonymous (Oppdatert ‎25-10-2017 09:49 ( )
Status: Akseptert

Ønsker å kunne scanne lønnsdokumentasjon (eks reiseregninger, utlegg, lønnsslipper, bankliste, osv) og knytte disse bilagene mot lønnsbunt. Dette for å slippe å lagre dokument i perm/lokalt på PC, og for i ettertid å kunne finne all lønnsdokumentasjon vedr en lønnskjøring på en enkel måte. (Eks. Via spørring på hb-konto 5000) Jeg er klar over at man se tidligere lønnsslipper osv via fanen lønn, men det er enklere om man samlet all dokumentasjon i ett bilde. Jeg tenker at dette burde kunne gjøres gjennom VDC, og man hadde et felt der som man kan skrive inn ønsket buntnummer som dokumentasjon skal kobles mot. Dette gjøres etter at lønn er kjørt og oppdatert i regnskap, og man får opp ikonet for dok. fra VDC.

Da får man lagret lønnsdokumenter på en sikker måte, og i tillegg går man i riktig retning mot et papirløst samfunn. Om man bruker et eksternt regnskapsfirma vil disse også få en lettere oversikt over hva som er grunnlaget for hver lønn.

2 Kommentarer
John Trygg
VISMA
av John Trygg
Status changed to: Status: Stem - Vi vurderer!

Hei Synnøve!

 

Vi pratet om dette på et kurs tidligere, har dessverre ikke fått til en løsning på dette til versjon 14.00. Jeg og mange andre er enig med deg i dette, så har ikke gitt opp håpet på å finne en løsning. Mulig vi må vente til vårt neste versjon, det skybaserte. 

 

John Trygg
VISMA
av John Trygg
Status changed to: Status: Akseptert

Hei!

 

Vi jobber med en mulighet til å knytte et dokument til en postering i Contracting. Vi mener det kan løse dette problemet og samtidig andre ønsker om knytting av dokumenter til andre typer bilag.

 

 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"