Mine områder
Hjelp
Elise Haga
CONTRIBUTOR **

Melding i eget felt i ordrebehandling.

av Elise Haga
Status: Akseptert

De som bruker håndholdt (SpeedyCraft) hos oss, bruker notat/melding som vi skal lese. Vi må alltid trykke klikke på ikonet for notat for å få fram meldingsvinduet. Det hadde vært fint om dette meldingsvinduet, eller et litt mindre kunne ligget fast på ordrebildet uten å måtte trykke på ikonet hele tiden.

Kunne halvert bildet for ordrebeskrivelse og hatt meldinger ved siden av eller annen løsning.

4 Kommentarer
John Trygg
VISMA
av John Trygg
Status changed to: Status: Stem - Vi vurderer!

Hei!

 

Vi har ingen mulighet til å løse dette til høstens versjon, men vi skal se på muligheten til senere versjoner.

 

Jeg tror ikke løsningen er å halvere tekstboksen for ordrebeskrivelse, andre mener at denne allerede er for liten. Må i tilfelle bli en egen tekstboks.

 

Elise Haga
CONTRIBUTOR **
av Elise Haga

Så lenge det blir synlig kan det godt være egen tekstboks, fungerer fint det også:O)

John Trygg
VISMA
av John Trygg
Status changed to: Status: Akseptert
 
Nina Sivertsgård
CHAMPION *
av Nina Sivertsgård

Hei. Jeg ser at dere bruker ordene "ordrebeskrivelse" og "ikon" i dette spørsmål. Det er vel bare i Contracting at "ordrebeskrivelse" benyttes "Fakturakommentar" og "Jobb beskrivelse". Så nå lurer jeg på om jeg har gått glipp av en mulighet for å gjøre ting enklere for oss. Er det kommet et ikon i Contracting som kan trykkes på for å hente ordrenotater fra Speedy direkte i Contracting? Det har jeg i tilfelle gått glipp av, og jeg finner heller ikke noe ikon i Contracting som leder oss direkte til ordrenotat fra/i Speedy. Mvh Nina

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"