Mine områder
Hjelp
Christine Runestad
CONTRIBUTOR **

Purring på e-post

av Christine Runestad
Status: Ikke prioritert

Hei,

 

Vi savner muligheten til å sende purringer på e-post. Er dette noe som jobbes med i utvikling?

2 Kommentarer
John Trygg
VISMA
av John Trygg
Status changed to: Status: Ikke prioritert

Hei!

 

Nei, det er ikke en rutine vi har tanke om å utvikle. Flere og flere av kundene våre ønsker en mer effektiv purrerutine og de velger å benytte Visma Autocollect. Dette er en rutine som er ligger i Visma Contracting og over 150 av våre kunder har satt denne i drift det siste året.

 

 

Nina Sivertsgård
CHAMPION *
av Nina Sivertsgård

Hei,

 

Siden det ikke vil bli prioritert at purring fra Contracting kan sendes på epost så har jeg et nytt forslag til forbedring for de som ikke vil ta i bruk Autocollect:

- Få inn valgmulighet i blankettdefinering at man selv kan få lagt inn "E-post adresse" og/eller "E-post faktura" i blankettene. Da er det litt enklere for oss og kunne sende enkelte purringer per epost i hvert fall. Slipper i hvert fall inn i kundebehandling for å hente frem epost. 

 

Og så hadde jeg en annen ting også:

- Det kunne også vært en fordel på purringen og vite om faktura ble sendt per epost, EHF eller post. Det fremkommet som en linje et eller annet sted. Som en service for kunden altså. Som kanskje ikke har oppdaget at faktura har havnet i spam el.l. Koden for hvordan den er sendt finnes jo i Contracting (kan i hvert fall trekkes ut med AcuXDBC) så det må være fullt mulig å ordne dette 🙂

 

Mvh Nina 🙂 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"