Mine områder
Hjelp
gunnase
CONTRIBUTOR **

Visma Dokumentsenter - Slette personer på flyt

av gunnase
Status: Åpen

Hei!

Etter ny versjon av Visma Dokumentsenter er det ikke lenger mulig å slette personer på flyt.

Dette er veldig ubeleilig, siden det kan være at personer sender videre til personer som ikke lenger er ansatt men ikke slettet i systemet ennå. Det hender også at man sender på flyt til feil person, og da er det ingen annen utvei enn å slette hele flyten! Dermed kan det være mange personer som må attestere på nytt.... Dette er svært tidkrevende og unødvendig, og administrator bør absolutt ha anledning til å endre flyten slik som det var før.

4 Kommentarer
Hilde Skeie
CONTRIBUTOR *
av Hilde Skeie

Er enig i at dette bør løses, funksjonaliteten på det som skal sendes på flyt er ikke god, der må noe gjøres.

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Hei


Er det kommet en løsning på dette ? Har en som har over 50 bilag på flyt som jeg skulle ha flyttet til en ny godkjenner

Bilagene ligger på forskjellige prosjekter som skal videre til forskjellige godkjennere .

 

Finnes det en enkelt løsning på dette ?

Ellen Knagenhjelm
CONTRIBUTOR ***
av Ellen Knagenhjelm

Hei

Om du bruker legg til mottaker (istedenfor flyt pilen) kan du slette opprinnelig godkjenner og legge til nye. Men vet ikke om det var dette du mente. 

gunnase
CONTRIBUTOR **
av gunnase

Hei!

Nei dette løser ikke problem når det ikke er ønskelig å slette andre som allerede har godkjent på flyten. Hvordan slette enkeltpersoner med flere som har eller skal godkjenne samme faktura?

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"