for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Kopiering av tekst i kommentarfeltet
Litt usikker på om det er hos oss dette ikke fungerer eller om det er slik generelt, men jeg kan bare kopiere og lime inn med musa i kommentarfeltet i avstemming. Kunne gjerne tenke meg at CTRL + C, CTRL + V og CTRL + X fungerte som i andre programmer.
Kopiering av vedlegg fra periode til periode
I dag er det mulighet for å velge varighet på vedlegg som legges ved. Jeg kunne tenke meg å hatt et valg der vedlegget kopieres fra en periode til neste periode. Hensikten er at vi har samme excel-ark som benyttes på en konto hver periode og da ønsker vi ikke å redigere i det arket som var for forrige periode, men en kopi av arket.
Egendefinerte maler for avstemming
Litt usikker på om dette også er mulig i dag (da vil jeg gjerne lære), men ønsker å kunne lage egendefinerte maler som henter saldoer fra ulike kontoer og bruker inn i egendefinerte excel-ark. Det ville gjøre avstemmingen letter på flere kontoer.
Avstemming egenkapital
Kunne godt tenke meg en et bedre avstemmingsark her på egenkapital, aksjekapital og skatt. PDF-er som legges til på flere kontoer har liten verdi, spesifikasjon av midlertidige forskjeller er også lite nødvendig på f.eks konto for aksjekapital.
Du må være en registrert bruker for å legge til en kommentar her. Hvis du allerede er registrert, vennligst logg inn. Hvis du ikke har registrert deg ennå, kan du registrere deg og logge inn
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.