Mine områder
Hjelp
KristinJen
CONTRIBUTOR **

Kolonne inngående fakturadato Approval

av KristinJen
Status: Stem - Vi vurderer!

Det må være mulig å se fakturadato i Approval

5 Kommentarer
av Runar_Gulbrandsen
Status changed to: Status: Trenger mer informasjon

Hei Kristin 🙂

 

Hvor i Approval tenker du at du ønsker å se fakturadato? Send gjerne et skjermbilde av hvor du tenker at dette skal ligge. Dersom du går inn på Redigeringsprogram etter å ha åpent fakturaen i Approval, så ligger Dato oppe til venstre her inne. 

 

 

Ha en riktig fin dag!

 

Mvh

Runar

KristinJen
CONTRIBUTOR **
av KristinJen

Hei

Vi kunne tenkt oss at fakturadato (og eventuelt forfallsdato) vises på lista mine oppgaver så vi slipper å klikke så mange ganger ekstra for å åpne fakturabildet for å se på datoene

KristinJen_0-1677246502753.png

Mange har flere 100 faktura i måneden til godkjenning så vi merker alle ekstra klikk i systemet

 

av Runar_Gulbrandsen
Status changed to: Status: Stem - Vi vurderer!
 
LinnHR
CONTRIBUTOR *
av LinnHR

Dere MÅ prioritere å legge inn sortering på fakturadato for godkjennere i Approval.

Vi regnskapsførerer forholder oss kun til fakturadato ved bokføring i regnskap. Da må godkjennere kunne sortere på fakturadato for å kunne prioritere godkjenning i rett rekkefølge. Vi har godkjennere som har hundrevis av faktura som trenger denne sorteringsmuligheten både for å kunne prioritere sitt arbeid og for at vi på regnskap skal kunne få rette tall i rett periode til rett tid.

 

Harila 2023
CONTRIBUTOR *
av Harila 2023

Jeg hadde satt stor pris på om bilagsdato kom opp i approval, den bør ligge så tilgjengelig som mulig iom at det er den vi styrer etter.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"