Mine områder
Hjelp

Mer info i automatisk utsendt mail til kunde - AutoInvoice

av Kristoffer Tjemsland1
Status: Åpen

Vi har fått reaksjoner på vedlagt mail, der kunder er skeptiske til hva dette gjelder. Vi ønsker at følgende informasjon blir lagt ved i denne mailen:

 

1) Kort hva AutoInvoice er

2) Hvilke firma det gjelder

3) Hvem som har registrert vedkommende som kontaktperson

4) Kontaktinformasjon til den som har registrert vedkommende

 

Eksempel på tekst:

 

 

Hei, [Kundens fornavn]

AutoInvoice er tjenesten som [Byrånavn] bruker for sending og mottak av fakturaer fra og til ditt økonomisystem. Du mottar denne forespørselen fordi denne epostadressen er lagt til som kontakt-epost for ditt firma, [Firmanavn], i Visma.net AutoInvoice. Vennligst klikk på linken under for å bekrefte at dette er din epostadresse og at det er OK at denne epostadressen brukes som kontakt-epost i Visma.net AutoInvoice. Forespørslen ble gjort av [byrå admin-bruker] -Har du spørsmål til denne e-posten, ta kontakt med [byrå admin-bruker]  [e-postadressen til byrå admin-bruker]

https://autoinvoice.visma.com/companies/confirm_contact_email/...........=no

Hvis du IKKE godkjenner dette, så ikke trykk på linken.

 

Mailen slik det blir sendt pr. i dag når man legger inn e-postadresse på firma i AutoInvoiceMailen slik det blir sendt pr. i dag når man legger inn e-postadresse på firma i AutoInvoice

2 Kommentarer
av Kristoffer Tjemsland1

Hei. Vi fortsetter å få reaksjoner på slike e-poster som blir sendt ut. Folk er skeptiske, og litt mer info -som beskrevet i innlegget over, hadde hjulpet. 

av Per Øyvind Trydal

Enig, så derfor velger jeg i AI å heller sende faktura som pdf vedlegg i e-post

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"