Mine områder
Hjelp
LNO
CHAMPION ***

Expense - muligheter til å endre beløp

av LNO
Status: Stem - Vi vurderer!

Hei

Jeg ønsker meg muligheten til å korrigere beløp i Approval det som er registrert i Expense. Det er så mange som registrerer feil beløp når de skal splitte hotellregning i overnatting og frokost, og selv om det er små beløp, er det kjedelig at momsfradraget blir feil. 

Det er jo mulig å endre fordeling av kostnadene, så hvis selve beløpene pr linje også kunne endres, hadde det vært topp

6 Kommentarer
Nils Fossum
ACTIVE CONTRIBUTOR *
av Nils Fossum

Skjønner at det må sperres for at andre endrer på en reiseregningen den reisende selv har signert på. Men om summen ikke endres, kun den interne splittingen av hotellregningen kan det kanskje være innenfor? Men selvfølgelig, retur vil fungere der det reises jevnt og trutt. Men mange gjør jo ikke det og da er kunnskapen glemt til neste gang.

LNO
CHAMPION ***
av LNO

Jeg har prøvd mange ganger å sende i retur og bedt om at det rettes opp, men det er dessverre ikke alltid at det fører til læring/riktig resultat likevel.

Så når totalen på reiseregningen stemmer med kvitteringen, og det ikke skal gjøres endring på totalen, men bare fordeling av med og uten mva-fradrag, så hadde det vært veldig tidsbesparende 🙂

Nils Fossum
ACTIVE CONTRIBUTOR *
av Nils Fossum

Kjenner meg igjen og helt enig med deg der!

K-Langnes
CHAMPION *
av K-Langnes

Vi ønsker også denne muligheten

Caroline Hisdal
CHAMPION *
av Caroline Hisdal

ja vennligst fikse det. De legger inn bilag her mens de er i farta og så brukes det ikke riktig valutakurs - så stemmer ikke reiseregning mot mastercard. Det tar et par dager fra de trekker kortet til det er registret på kredittkortet.

rhh
CONTRIBUTOR *
av rhh

vi ønsker også denne muligheten. Bare tungvindt å måtte sende utlegg i retur når beløpet endres ikke på, kun at det blir delvis mva fradrag.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"