Mine områder
Hjelp
Leonel Ojala
CONTRIBUTOR **

Expense rapport

av Leonel Ojala
Status: Stem - Vi vurderer!

Jeg savner en rapport i expense.

Skulle ønske at man kunne få ut en rapport per kostandstype. At jeg kan få ut en rapport som viser alle utlegg som har blitt refundert på våre kostnadstyper vi har satt opp feks. Hotellovernattning eller flyreiser.

Går det å få til?

13 Kommentarer
Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Det ønsker vi også. Vi har ikke én lønnsart pr kostnadstype ved overføring til Visma lønn, vi samler det på 3-4 lønnsarter. Og da blir det ikke mulig å ta ut rapport pr kostnadstype.

Margrethe Roalsø
CONTRIBUTOR *
av Margrethe Roalsø

Savnes av våre kunder også.

av Ivar Helgeland - Dataplan

Synes at man burde prioritere å få på plass en rapport som viser kostnad per utleggstype. Dette er etterspurt av flere av våre kunder! 

Aas-Jakobsen
CONTRIBUTOR *
av Aas-Jakobsen

Hei, vi skal ISO-sertifiseres så en slik rapport er helt nødvendig å få til.

Simona Bjerke
CONTRIBUTOR *
av Simona Bjerke

Det ønsker vi også! 

Vibeke Solheim
CONTRIBUTOR *
av Vibeke Solheim

Veldig enig, denne rapporten bør komme på plass. Opplysningen trengs i forbindelse med sertifisering feks Miljøfyrtårn

Cathrine Haksø
CONTRIBUTOR *
av Cathrine Haksø

Enig. Viktig å kunne ta ut spesifiserte rapporter pr kostnadstype.

cmeiforg
CONTRIBUTOR *
av cmeiforg

Enig, jeg vet ikke hva jeg skal svare revisor når de spør om å få en oversikt over konto 7140 ifm utbetaling av lønn i en ønsket månedsutbetaling. Jeg bruker vanvittig mengder med tid på å lete hva innholdet kan være og når man jobber for et børsnotert selskap har man 3 uker på å ferdigstille desember og årsregnskapet.

 

I tillegg er det Miljøfyrtårn-sertifiseringen som ønsker rapporter som ikke finnes. Jeg må nå hver måned lage meg manuelle rapporter med vedlegg og det var ikke derfor vi gikk over fra manuell registrering til Visma expense. Jeg trodde jeg skulle få lettet arbeidet, men nå viser det seg at jeg må gjøre samme jobb jeg gjorde tidligere manuelt og i tillegg legge inn i expense. Hvis dette ikke kommer på plass, kan jeg like gjerne si opp expense og gå tilbake til manuell registrering som er mye enklere og ikke så tidkrevende.

Cecilie Willard
CHAMPION *
av Cecilie Willard

Denne rapporten trenger aboslutt vi også! Vi er også Miljøfyrtårn bedrift - og det er kjedelig å måtte leite gjennom masse reiseregninger for å leite etter flyreiser...

 

ritajansen
CONTRIBUTOR **
av ritajansen

Enig i at dette må på plass i systemet

tr2
CONTRIBUTOR *
av tr2

Dette burde komme på plass snarest.

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Dette er noe vi også trenger.

Merete Ovland
CONTRIBUTOR *
av Merete Ovland

Hei!

Noen som vet om det finnes en rapport som forteller hvilken periode reise/utlegg fra expense har lagt seg på i Payroll?

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"