for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Hei, vi er et internasjonalt selskap som har hovedkontor i UK. Vi har startet å bruke Visma Expense ikke lenge siden for det er mye enklere til alle ansatte - særlig til salgsavdeling å registrere utgifter og reiser.
Vi har forresten egne satser for hele selskaper og en annen ordning når det gjelder prosent trekk av måltidene. Norske regler sier: 20% frokost, 30% lunsj og 50% middag.
Vi har i firma: frokost inkludert (0% trekk), 40% lunsj og 60% middag. Derfor mangler vi mulighet for å kunne endre prosenttrekk til vår egne firma satser/regler. Jeg foreslår at dere kan tenke om det. Det kan være kjempefint å ha mulighet for å endre det på admin nivå - samme som vi kan endre i dag firma satser på diett - da kan det være greit å endre prosent trekk på forskjellige måltider.
Foreløpig er det ikke mulig for oss å ha 100% riktig trekk på måltidene i forhold til firma policy. 🙂
Du må være en registrert bruker for å legge til en kommentar her. Hvis du allerede er registrert, vennligst logg inn. Hvis du ikke har registrert deg ennå, kan du registrere deg og logge inn
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.