Mine områder
Hjelp

Mulighet for å aktivere at kostnadsbærer må fylles ut på reiseregning / utlegg

av Ivar Helgeland - Dataplan
Status: Stem - Vi vurderer!

Jeg vil tro at mange kunder som benytter kostnadsbærere i Visma.net Expence  vil sette pris på muligheten til å aktivere obligatorisk utfylling per kostnadsbærer 

Man kan sette opp en avhukning "må fylles" ut under Visma.net Expence - Innstillinger - Oppsett - Kostnadsbærere - Type kostnadsbærere

 

 

 

7 Kommentarer
Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Det hadde vært svært nyttig!

Nancy Rydberg Sonen
CONTRIBUTOR ***
av Nancy Rydberg Sonen

Ja, dette hadde vært veldig nyttig. Slik det er idag, vil flere av reiser og utlegg ikke bli overført til Visma Lønn pga denne feilen.

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Ja, vi ønsker oss veldig denne funksjonen. Det blir mye ekstraarbeid med Expence fordi mange reiseregninger/utlegg må sendes tilbake til den som har fylt ut. Siden vi ikke hadde fått beskjed i oppstarten om at dette måtte legges inn for at det skal bli riktig på lønn ble det mye ekstraarbeid på første lønnskjøring. Unødvendig mye ekstraarbeid som lett kan unngås ved at et felt er tvunget når det uansett må fylles ut for å bli riktig. 

 

 

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Enig! Dette ønsker vi også!!

Sølvi Haarklau
CONTRIBUTOR **
av Sølvi Haarklau

Dette er noe i også ønsker.

Vi er helt avhengige av at de ansatte legger inn både prosjekt og produkt(post) på alle utleggene og reisekostnadene de fører inn i Expense.

Turi Silde Hjellestad
CONTRIBUTOR ***
av Turi Silde Hjellestad

Dette er noe som står på vår ønskeliste også! 

Olga Kozlova1
CONTRIBUTOR *
av Olga Kozlova1

Dette trenger også vi!

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"