avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"

Notifikasjons e-post tilbake til bruker etter en avvist reiseregning

Status: Stem - Vi vurderer!

Hei,

Vi har noen kunder som av selskapets sikkerhetspolicy ikke kan hvitliste Visma avsender domene.

Det resulterer bl.a. i at alle mail notifikasjoner som blir sendt tilbake til avsender av avviste reiser havner i spamfilteret deres. For at de ansatte skal få ut sin mail fra spam må de få hjelp fra intern IT. Og når de vel får ut denne notifikasjons e-posten så er det en Zipfil. Noen av disse kundene støtter/ tillater ikke Zipfiler

Derav selve endrings ønsket:

Kunne denne avvisnings e-posten sendes som PDF isteden for Zipfil?

På forhånd tusen takk for at dere sjekker mulighetene 🙂

Mvh Peter

2 Kommentarer

Hei Visma,

Vi har en kund som ønsker et telefonmøte for at se på ulike muligheter kring dette.

Da vi ikke kan påvirke dette, det er en ren "applikasjon - mottaker IT config" så lurer jeg på hvis

noen hos dere kunne stille i en telefonkonferanse med en av våre felles kunder og se på en mulig løsning i deres tilfelle?

Hvis ja, send meg kontaktinfo så ska jeg koble Visma og kunde sammen.

På forhånd tusen takk!

Mvh Peter

Status changed to: Status: Stem - Vi vurderer!

Hei du, tilbakemelding om avvist reiseregning sendes som en ordinær epost, uten vedlegg. Om mailen fremstår pakket o.l (zip), så tror jeg det er noe som skjer i kundens mailklient i den den oppstår som mistenksom. Kan du sjekke opp det?