for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
For å opprette et nytt utlegg med vedlegg må jeg i dag:
1. Trykke "Legg til utlegg"
2. Trykke "Legg ved fil"
3. Drag-droppe inn fil eller velge fra tidligere opplastede
4. Trykke "legg ved"
Dette hadde vært mye mer effektivt hvis jeg kunne dra en fil direkte inn i et felt (f.eks. plassert i området under "Sammendrag") som hadde gjort alle disse punktene i én operasjon.
Altså, dra inn fila, og "Legg til utlegg"-skjermen åpner seg med vedlegget fiks ferdig plassert.
Hvis det er mange som legger til bilag på kjøring også kan man differensiere det ved å ha to drop-soner. En mulighet å kunne droppe rett på "+ Legg til utlegg"-knappen, men da trenger man noen instrukser i tillegg for å unngå at det blir en skjult funksjon.
Det er også en fordel om en drop-sone er langt nede i skjermbildet, så brukeren slipper å dra så langt. (De fleste filer kommer nedenfra)
Om dokumentet i tillegg hadde blitt analysert på samme måte som i Attach-appen så vi hadde fått dato og sum auto-utfylt ville det vært en ekstra bonus.
Du må være en registrert bruker for å legge til en kommentar her. Hvis du allerede er registrert, vennligst logg inn. Hvis du ikke har registrert deg ennå, kan du registrere deg og logge inn
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.