Mine områder
Hjelp
LeneT
CONTRIBUTOR ***

Splitte kostnader på en kvittering - Expense/Approval

av LeneT
Status: Stem - Vi vurderer!

Ønsker at det skal være mulig å splitte kostnader på en kvittering. Slik det er nå har man kun mulighet for å legge inn ett alternativ under "Type utlegg" i appen. Her bør man kunne få velge flere utleggstyper, ettersom at en kvittering kan inneholde ulike typer kostnader.

 

I Approval bør det også være mulig å endre og splitte kostnader for et utlegg. Dersom et utlegg blir sendt til godkjenning, og godkjenner oppdager at utlegget er ført under feil utleggstype, så bør godkjenner kunne endre dette isteden for å måtte avvise utlegget. 

5 Kommentarer
Nils Fossum
ACTIVE CONTRIBUTOR *
av Nils Fossum

Er ny på denne programvaren men skjønner godt at dette er viktige ønsker! Stemme er derfor avgitt!

Tone73
CHAMPION ***
av Tone73

Ja helt enig i at man må kunne splitte kostnader på en kvittering. Slik det er nå har man kun mulighet for å legge inn ett alternativ under "Type utlegg" i appen. Her bør man kunne få velge flere utleggstyper, ettersom at en kvittering kan inneholde ulike typer kostnader. Jeg er ikke programutvikler, men håper dette er enkelt og noe som dere kan få lagt inn om ikke lenge. 

 

Ja helt enig at i Approval og expence bør det være mulig å endre og splitte kostnader for et utlegg. Dersom et utlegg blir sendt til godkjenning. Det bør også være muligheter når godkjenner oppdager at utlegget er ført under feil utleggstype, så bør godkjenner kunne endre dette isteden for å måtte avvise utlegget. 

Man bør også kunne trykke fra utlegg til utlegg i Expence når man legger inn en reiseregning, blir litt mye jobb og uoversiktlig når man ikke vet hvilken kvittering man har vært innom når man har 20 utlegg på en reiseregning som man skal gå igjennom. 

 

Det bør også være muligheter for å kunne se bilagene når man legger de inn i sin egen reiseregning men også hvis man er godkjenner og skal gå igjennom å godkjenne en reiseregning som man har fått til godkjenning.

 

Thomas Hanesand
CONTRIBUTOR **
av Thomas Hanesand

Dette er noe vi absolutt ser nytten av. Det er mye ekstra arbeid og måtte legge inn kvittering 2 ganger med forskjellige type utlegg. Og det er ikke en lett måte for godkjenner å fikse dette heller.


Muligheten for bruker til å splitte på flere utleggstyper, samt muligheten for godkjenner og fikse opp eventuelle ting som er splittet feil for og slippe å sende det tilbake til bruker for fiks.

 

Jeg tror dette vil løse en rekke problemer, også andre forslag som er kommet opp her i ide listen.

Karianne1972
CONTRIBUTOR *
av Karianne1972

Dette løser en del problemer, løser også mva problematikken på kvitteringer som har både med og uten mva.

Marianne111
CONTRIBUTOR *
av Marianne111

Dette er et veldig bra forslag!! Løser problematikk ved delt momsbehandling på samme utlegg. 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"