Mine områder
Hjelp

Visning av fliker i Visma net applikasjonen

av Ann Kjersti Lønning Selvåg
Status: Implementert

Hei,

Jeg har et ønske som jeg mener vil gjøre det bedre å jobbe i Visma net applikasjonene. Slik det er idag så erstattes en flik med et annet valg når vi skal innom f.eks Expense og Approval. Vil det være mulig for dere å lage plattformen slik at det er mulig å ha oppe flere fliker med det man måtte ønske slik at vi slipper å gå inn og ut av de ulike applikasjonene hele tiden? Det er tidskrevende med tanke på treghetene som er i Visma net Admin til enhver tid. 

 

Mvh Ann Kjersti Lønning Selvåg

3 Kommentarer
av Gunnar Glendrange
Status changed to: Status: Implementert

Vet ikke helt om jeg forstår spørsmålet / behovet ditt, men om du f.eks "svitsjer" mye mellom flere tjenester - så kan det være en ide å starte Visma.net flere ganger, f.eks inne i Calendar i en fane, Employees i annen - og/eller Payroll. Ville det i praksis løst behovet ditt?    

av Ann Kjersti Lønning Selvåg

Hei,

 

Når jeg jobber i f.eks Admin og velger "Brukere" så fremkommer det valget. Velger jeg "Brukergrupper", så erstatter den "Brukere".  Jeg ville ønske at isteden for at den erstatter, så åpner den en flik til, slik at det er lett å veksle mellom. Altså det jeg mener er visning av alle undergruppene og veksling mellom disse. 

 

av Gunnar Glendrange

OK. Takk for innspillet. Vi samler alle innspill, så får vi se hva som kan og bør gjøres. Ikke "heng deg opp" i at jeg nå setter innspillet som "prioriteres ikke" - akkurat konkret det du ønsker blir ikke løst med det første ... så bare dumt den står "åpen" lenge

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"