for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Vi bruker Visma PM sammen med Finans for faktureringen. Det er ekstremt tidskrevende at integrasjonen stopper opp hele veien fordi grunndata mellom kunden i Finans og PM ikke stemmer overens. Spesielt når en da endre ting og må vente 30min til neste synk er kjørt for å se om det løste problemet. Så må en håndtere de fakturaer som ble stoppet i den overføringen manuelt etterpå i Finans, ettersom det ikke kan synkes fra nytt. Dette skaper stor frustrasjon og kostnad hos oss.
Forslag:
1. Valideringsvarsel: Når en endre kundeinformasjon som også brukes i Finans bør det automatisk sjekke mot Finans og varsler ved avvikk her. "Endringen din vil føre til avvikk i Visma Finans og kan utløser feil i integrasjonen. Forsett? " På den måte kan en unngår å skape feil i integrasjonen hele veien. I beste fall bør det vær mulig å endre det i begge plasser fra samme dialog med et knapp "Oppdater også i Finans"
2. Gjør felt som er påkrevd av Finans også påkrevd i Visma PM når den integrasjonen er aktivert ( f.eks. epost adresse på kunden, postkode,...). Det kan enkelt løses ved å tillate administrator til å sette enkelte felt som påkrevd. På den måten vil det kunne tilpasses til spesifikk behov for hver installasjon.
Du må være en registrert bruker for å legge til en kommentar her. Hvis du allerede er registrert, vennligst logg inn. Hvis du ikke har registrert deg ennå, kan du registrere deg og logge inn
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.