Mijn Communities
Help

Tips & Tricks 12: Declaratieregels toevoegen en kopiëren

18-05-2023 09:00
  • 0 Antwoorden
  • 0 kudos
  • 155 Weergaven

Ik moet voor de hele maand woon-werk kilometers invullen en alle regels lijken op elkaar, alleen de datum is anders. Moet ik dit nu echt 20 keer veld voor veld invullen?

Of misschien heb je 1 maandoverzicht van de NS ontvangen en moet voor elke treinreis een aparte declaratieregel worden aangemaakt. Dan wil je niet voor elke treinreis hetzelfde document opnieuw uploaden. 

Toevoegen en kopiëren knop

Gelukkig kan dat beter! Sinds 1 april 2023 is de knop Toevoegen en kopiëren beschikbaar.

 
MarinkaEweg_1-1683618421419.png

 

Daarmee kun je de declaratieregel kopiëren, eventueel de datum aanpassen en ook die toevoegen (en kopiëren).

 

Het was al mogelijk om een eerder gebruikte route te selecteren. Hiermee hoef je niet elke keer dezelfde adressen in te voeren. 

MarinkaEweg_2-1683618456533.png

Ook is het mogelijk om vastgelegde routes te kiezen. Een vastgelegde route kan worden toegevoegd door de applicatiebeheerder (Declaraties - Onderhoud - Vaste routes). Bijvoorbeeld als er meerdere vestigingen zijn is het handig die afstanden daartussen vast te leggen. De invoerder hoeft dan alleen nog maar de route te selecteren en het juiste aantal kilometers word direct ingevuld.

 

Medewerkers
Actieve onderwerpen