annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 

Kursus: Ferieloven og Visma Løn

(updated by Didde Brockdorff Olsson VISMA ‎18-09-2018 14:34 )
Didde Brockdorff Olsson

17_Visma_081.jpg

Folketinget har vedtaget en ny ferielov, som betyder en grundlæggende ændring af måden vi optjener og afholder ferie.

Vi tilbyder derfor vores Enterprise-kunder et heldagskursus, hvor vi giver en gennemgang af ændringerne i nye ferielov og Visma Løn. Vi hjælper jer bl.a. med at tage stilling til, om de nye regler kræver ændringer i jeres ansættelseskontrakter eller lokale aftaler, samt ferielovens krav til lønbehandlingen.

Se de fulde kursusdetaljer, og tilmeld dig via dette link:

https://kursus.bluegarden.dk/MELE/Event/dd0cd32a-3abb-e811-80dc-005056bd4d07

6 Kommentarer
CONTRIBUTOR **
(updated by Susanne123 ‎19-09-2018 15:05 )

Jeg kan se at der står noget om gennemgang af ændringerne af ferieloven samt Visma løn.

Er dette kursus så ment som at vi får af vide hvordan den nye ferielov nemmest håndteres i systemet (visma løn)?

Gennemgang af ændringen ferieloven er for mig sekundære, så hvis dette ikke handler om systemet, så vil jeg ikke bruge tid på at deltage. Glad humørikon

Hej Susanne

Tak for din mail. Ja, på disse kombinationskurser, er der både en jurist og lønkonsulent tilstede som vil fokusere på, hvordan I konkret arbejder i systemerne ift. den nye ferielov.

God dag.

Mh 

Marlene

CONTRIBUTOR *

Hej

Kommer dette kursus til at blive oprettet på Fyn også? Glad humørikon

Hej Stine,

Da det er et helt nyt kursus, bliver det som udgangspunkt kun udbudt de to steder for nu.

Vi udbyder dog løbende nye kurser, så hold øje her på Community.

Rigtig god dag. Glad humørikon

Mvh.

Didde

CONTRIBUTOR *

Hej

Er dette kursus også for os der kører med Visma Løn Finans

mvh

Jan Juhl

Hej Jan,

Tak for din henvendelse.

Ja, det kan du tro.

Kurset er baseret på ændringerne i den nye Ferielov, der gælder for alle.

Rigtig god dag.

Mvh.

Didde