Mijn Communities
Help

Inbox vanaf vrijdag 1 juli beschikbaar

door Bastiaan Friederichs (Bijgewerkt ‎29-06-2022 21:43 door Bastiaan Friederichs VISMA )

Icon_inbox.png

Sinds enkele weken hebben we voor een groep klanten die gebruik maakt van declaraties, de Inbox geactiveerd. De gebruikers van deze klanten hadden dus de primeur, en dit gaf ons de kans om nog zaken te verbeteren (wat tot op heden niet nodig was).

De Inbox van de Youforce app bevat voor zowel managers en medewerker notificaties over het declaratieproces.

Deze zullen we a.s. vrijdag (1 juli) voor jullie allemaal activeren

Deze Inbox zal ook aanwezig zijn in Mijn Youforce en in feite de huidige functionaliteit Mijn taken gaan vervangen. Voor nu zijn deze twee, de Inbox en Mijn taken dus nog gescheiden.

Maak je nog geen gebruik van declaraties dan zullen je gebruikers een lege Inbox zien:

Screenshot_20220629-120240.jpg

Maak je wel gebruik van declaraties, dan informeren we jullie gebruikers over een aantal relevante momenten in het proces.

De manager (of welke rollen geconfigureerd zijn om de controle uit te voeren) notificeren we over nog te controleren declaraties; Controleer declaratie.

Een medewerker informeren we op het moment dat een declaratie is afgekeurd (Declaratie afgekeurd), of als alle controles zijn uitgevoerd en de declaratie is aangelever bij Payroll Gemal (Declaratie goedgekeurd).

We geven kort en bondig aan wat er van de gebruiker verwacht wordt en uiteraard open je de betreffende declaratie door op de notificatie te klikken

IMG_5296.jpg

We zijn naast de Inbox ook druk bezig met het ontwikkelen van zogenaamde push-berichten. Dit zijn de berichten die je op je telefoon ziet zonder dat je de betreffende app hebt geopend.

In eerste instantie zullen we de medewerker actief informeren over afgekeurde declaraties.

We moeten samen met jullie ontdekken welke notificaties belangrijk genoeg zijn om direct over geinformeerd te worden zonder dat we gebruiker lastig vallen met teveel notificaties.

We informeren jullie op het moment dat we helemaal klaar zijn met de ontwikkeling (en het testen) van deze push-berichten!